Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@15:32:00 GMT

پاداش ۴۰۰۰ دلاری استرالیا برای فرزندآوری

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۳۱۱

پاداش ۴۰۰۰ دلاری استرالیا برای فرزندآوری

رویداد۲۴ مبانی سیاست‌های جمعیتی استرالیا مبتنی بر پذیرش بهترین مهاجران و حمایت از بچه‌های استرالیایی است؛ دولت استرالیا از خانواده‌های دارای فرزند حمایت می‌کند، این حمایت‌ها شامل پرداخت نقدی، کمک‌های مالیاتی برای بهبود وضعیت درآمد خانواده‌ها، کمک‌هزینه مراقبت از کودکان، کمک‌هزینه زایمان و مرخصی زایمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هسته نظام پرداخت خانواده در استرالیا، سود مالیاتی خانواده (FTB) است و سیستم پرداخت‌های خانواده به شرح زیر است:

نوع "الف" که یک پرداخت دو لایه‌ای براساس تعداد و سن کودکان است.

نوع "ب" که کمک اضافی برای خانواده‌ها فقط با یک درآمد است مثلا برای خانواده‌های تک والد.

کمک هزینه مراقبت از کودک، تخفیف‌هایی برای تامین هزینه‌های مراقبتی از کودکان، پاداش بچه برای کمک به خانواده‌ها پس از تولد فرزند یا فرزندخواندگی، کمک‌هزینه واکسیناسیون کودکان تا دو سال، کمک هزینه نقدی به والدین، این کمک به یک حمایت مالی برای والدین تنها یا هر دو است البته یکی از آن‌ها این کمک را دریافت می‌کند.

مرخصی زایمان برای مادران و پدران: استرالیا یک سیستم قانونی برای مرخصی زایمان با حقوق ندارد البته اگر کسی حداقل یک سال کار کرده باشد، می‌تواند تا ۵۲ هفته از مرخصی زایمان بدون حقوق استفاده کند البته کارکنان می‌توانند در زمینه مرخصی با حقوق با کارفرمایانشان وارد مذاکره شوند؛ در سال ۲۰۰۴، ۴۱ درصد از زنان و ۳۱ درصد از مردان توانسته بودند از مرخصی زایمان با حقوق بهره‌مند شوند.

سایر کمک‌ها: اگر چه موارد ذکر شده حمایت‌های کلیدی برای خانواده‌ها است، اما مهم است اشاره شود که خانواده‌ها نیز به اشکال دیگر حمایت از جمله دسترسی به تحصیل رایگان برای دوره ابتدایی، خدمات پزشکی پایه‌ای و کارت‌های امتیاز برای خانواده‌های کم‌درآمد، جهت دریافت کالا‌ها و خدمات با قیمت کم بهره‌مند می‌شوند.

در استرالیا پاداش نوزاد به خانواده‌ها پس از تولد یا فرزندخواندگی یک بچه پرداخت می‌شود و مبلغ آن حدود ۴ هزار دلار است! این کمک برای یکی از والدین کودک، خانواده‌هایی که کودک تازه متولد شده زیر ۳ ماهه دارند، خانواده‌هایی که فرزندخوانده زیر ۳ ماه دارند و برخی از موارد دیگر که طبق قانون مشخص شده قابل پرداخت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استرالیا فرزند آوری ویروس کرونا برای خانواده ها مرخصی زایمان کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل