Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست ویژه بررسی وضعیت کارکنان آب‌درمانی سبلان و هتل لاله سرعین، اظهار کرد: در جلسات گذشته قرار بر این بود تا برخی از کارکنان این مجموعه‌ها با توجه به مشکلات پیش آمده در پی شیوع کرونا، تعدیل نیرو داشته باشند و کارگران پس از آن از حق بیمه بیکاری استفاده کنند که این تصمیم منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد علی‌رغم اینکه این دو مجموعه امسال درآمدی نداشته‌اند و به‌احتمال قوی تا پایان سال نیز نخواهد داشت، اخراج یا تعدیل نیرویی در این مجموعه‌ها صورت نگیرد و کارکنان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ که وضعیت بسیار ویژه و خاص خواهد بود تحت شرایط توافقی به فعالیت خود ادامه دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاهمی مابین شرکت توسعه و کارکنان انجام گرفت تا ساعت کاری آنان کاهش یافته و در دریافتی‌هایشان تغییراتی ایجاد شود، هر چند این کارکنان با دریافتی کامل نیز در معیشت خود دچار مشکل بودند اما با توجه به وضعیت پیش آمده چاره‌ای جز این وجود ندارد.

پرداخت معوقات کارگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در آینده نزدیک

وی تصریح کرد: با همراهی و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز مقرر شد روند ارائه تسهیلات کارگاه‌های آسیب‌دیده از سوی کرونا به این شرکت نیز تسهیل شود و شرکت توسعه نیز متعهد شد تا تمامی ۲۵ عضو تعدیل یا اخراج شده مجموعه، مجدداً به کار گرفته شوند و معوقات آن‌ها به سرعت پرداخت شود.

نیکزاد با اشاره به حضور امام جمعه سرعین، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، فرماندار سرعین و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: باید با همدلی و همراهی این ویروس منحوس را شکست دهیم و در شرایط سخت اقتصادی فعلی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت مردم صورت دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری نشست بررسی مشکلات هتل‌داران و آب‌درمانی‌داران سرعین در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و حل آن‌ها در حد توان را در پیش خواهیم گرفت و امیدواریم شاهد مشکلاتی همانند موضوع هتل لاله نباشیم.

کد خبر 5039472

منبع: مهر

کلیدواژه: نائب رئیس مجلس علی نیکزاد سرعین ویروس کرونا تسهیلات تعدیل نیرو ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه گفت: مجموعه قضایی استان هرمزگان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، پیشتاز و نمونه است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه‌ ۱۲ اردیبهشت در بدو ورود به استان هرمزگان و در نخستین برنامه از سفر رسمی و بدون تشریفات خود، با قریب به هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان دیدار کرد. 

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام و کشورمان، سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان و اقدام علیه ظالمان است.

محسنی اژه‌ای در ادامه با اشاره به استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: صهیونیست‌ها در کمتر از هفت ماه بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه را به خاک و خون کشیدند و بیش از ۷۰ هزار تن از مردم غزه را مجروح کردند؛ امروز در سراسر دنیا نفرتی بی‌سابقه از رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد شده و خیزش دانشجویی در نقاط مختلف دنیا در حمایت از فلسطین، روز به روز درحال گسترش است؛ این نکته قابل ذکر است که مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند و بدون تردید خداوند پاداش این مجاهدت‌ها و حمایت‌ها را خواهد داد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با گرامی‌داشت روز معلم گفت: نقش معلم در جامعه نقش پیامبری است و معلمی در سازندگی کشور و نیروهای انسانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارند.

محسنی اژه‌ای همچنین روز کارگر را نیز گرامی داشت و بر تلاش همه‌جانبه برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی و شغلی کارگران کشور تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه، با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات همکاران قضایی گفت: شهادت می‌دهم که مسئولان مربوطه در ستاد قوه قضاییه تمام وسع خود را به کار گرفته‌اند تا مسائل و مشکلات معیشتی شما همکاران قضایی را برطرف کنند.

محسنی اژه‌ای در ادامه به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستور داد تا کارگروه ویژه‌ای را برای رفع مجموعه مسائل و مشکلات کارکنان قضایی و قضات این استان تشکیل دهد.

رئیس قوه قضاییه افزود: مجموعه قضایی استان هرمزگان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، پیشتاز و نمونه است.

محسنی اژه‌ای در پایان خطاب به کارکنان، قضات و مسئولان قضایی استان هرمزگان گفت: چنانچه شما به صورت شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کنید و بعضاً با ناملایماتی از ناحیه مراجعان مواجه می‌شوید، این را بدانید که خانواده شما نیز در اجر و ثواب خدمت جهادی شما شریک هستند؛ لذا قدر خانواده خود را بسیار بدانید؛ مبادا اضطراب و سنگینی کار را به خانه منتقل کنید؛ نگویید من وسایل زندگی را برای خانواده‌ام فراهم کردم و به این امر اکتفا کنید بلکه با حضورتان و عطوفت‌تان اجازه ندهید خدای ناکرده گسستی در خانواده‌تان ایجاد شود.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، «قهرمانی» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان طی سخنانی گفت: از رئیس قوه قضاییه بابت دستور و موافقت با برگزاری همایش خانواده دستگاه قضایی استان هرمزگان که در نوع خود کم‌سابقه است قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه به ارائه بخشی از عملکرد مجموعه قضایی استان هرمزگان پرداخت و گفت:  ورود به موقع مجموعه قضایی استان هرمزگان به موضوع عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قوانین باعث شده که تنها طی دو سال اخیر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ، به عنوان عوارض و سهم، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شود. 

قهرمانی افزود: پس از دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص رفع مشکل افراد فاقد شناسنامه، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان هرمزگان، هیچ ایرانی بدون شناسنامه‌ای در این استان وجود ندارد. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از فروش پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کالای متروکه و تعیین تکلیف چهار هزار و ۲۰۰ پرونده متروکه شامل ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های قضایی صورت گرفته طی دو سال اخیر خبر داد. 

قهرمانی در ادامه، فروش ۲۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های راهور به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد تومان که در نتیجه اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان صورت گرفته است را انقلابی در حوزه امانتداری نسبت به اموال مردم دانست.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه، از رفع تصرف از اراضی دولتی در ۴۷۳ فقره پرونده به میزان هزار و ۶۳۴ هکتار و به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان، حدنگاری صددرصدی اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی استان هرمزگان و همچنین صدور ۹۰ تا صددرصد اسناد حریم دریا، شهرک‌های صنعتی و جنگل‌های مانگرو خبر داد.

در این مراسم، نمایندگان قضات، بانوان کارمند، کارکنان اداری، همسرانِ معلم کارکنان قضایی و شوراهای حل اختلاف دستگاه قضایی استان هرمزگان، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

همچنین در جریان این مراسم به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، با حضور رئیس قوه قصاییه از ۱۰۰ تن از همسران معلم کارکنان قضایی استان هرمزگان، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان