Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته ها شامل مواد غذایی برنج، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا و مرغ بود که ارزش هر بسته آن سه میلیون و ۵۰۰ ریال بود.

وی گفت: همچنین ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی افزود: با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۹۰۰ بسته نوشت افزار هم  که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: در کنار کمک های صورت گرفته مزبور، ۱۸ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده، الکل و ماسک بین ۱۸ هزار خانوار روستایی این شهرستان توزیع شد.

ریحانی افزود: با توجه به شناسایی خانواده های محروم و افراد نیازمند و خسارت های ناشی از کرونا که بسیاری شغل خود را از دست داده اند این کمک های مردمی و خیرین همچنان ادامه دارد و در مراحل بعدی اطلاع رسانی و توزیع خواهد شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

استان خراسان شمالی از مردادماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان اخبار کنکور توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس