Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@11:15:16 GMT

تراز بانک صادرات مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۶۰۰

تراز بانک صادرات مثبت شد

امتداد - بانک صادارت با انتشار گزارش شفاف سازی مالی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه ۹۹ و شش ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۹ از مثبت شدن تراز این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک صادرات در اطلاعیه شفاف سازی صورت های مالی خود در سامانه کدال اعلام کرد :طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۹ از محل سود تسهیلات خود ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۳۸.۳۵۵ میلیون ریال درآمد داشته و مبلغ ۲۲.۳۱۵.۵۵۹ میلیون ریال سود سپرده پرداخت نموده است.

نکته ویژه این گزارش شفاف سازی این مساله است که اطلاعات مندرج در صورت های مالی بانک صادرات حاکی از این است که این بانک در دوره یک ماهه شهریور ماه ۹۹ تراز مثبت ۱۲ درصد را ثبت کرده است که نشان می دهد وضعیت گردش مالی در این بانک در شرایط مطلوبی قرار دارد.

عملکرد ۶ ماهه «وبصادر»

بر اساس این گزارش بانک صادرات با سرمایه ثبت شده ۱۷۵.۳۵۳.۹۷۲ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۹ از محل سود تسهیلات مبلغ ۱۰۰.۵۸۹.۸۰۰ میلیون ریال درآمد داشته و مبلغ ۱۰۴.۴۶۱.۵۹۳ میلیون ریال سود سپرده پرداخت کرده است.

در عین حال وضعیت اطلاعات مندرج در شفاف سازی مالی صورت گرفته از سوی بانک صادرات مشخص می کند که این بانک طی عملکرد تجمیعی دوره شش ماه نیز تراز مثبت  ۴ درصد را ثبت کرده است.

آخرین وضعیت صورت های مالی بانک صادرات

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیون ریال بانک صادرات شفاف سازی ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
انصاری افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.
وی درباره پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ضمن ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان