Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:02:41 GMT

پروژه انتقال گاز بویین زهرا-کرج به بار می‌نشیند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۸۲۵

پروژه انتقال گاز بویین زهرا-کرج به بار می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز طی درخواستی از رئیس جمهور خواستار تأمین و تخصیص اعتبار فاز 2 پروژه انتقال گاز بویین زهرا-کرج شد، که این درخواست با موافقت مقام عالی دولت همراه شد.

در این درخواست مطرح شد که طبق زمانبندی اعلام شده، فاز یک این پروژه تا پایان سال 99 تکمیل شود و فاز دوم نیز در سال 1400 به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تامین اعتبار، هر 2 فاز پروژه انتقال گاز بویین زهرا-کرج تا پایان سال 99 تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین گاز مصارف خانگی استان، شهرک های صنعتی امید البرز، نجم آباد، منطقه ویژه اقتصادی پیام، شهرک صنعتی کوثر، 25 شهرک گلخانه ای و بیش از 2 هزار واحد موجود، از فشار گاز پایدار بهره مند خواهند شد و تامین گاز استان تا 50 سال تضمین می شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز کرج البرز رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد