Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اتخاذ محدودیت های کرونایی در تهران گفت: روز گذشته محدودیت یک هفته ای از سوی استانداری برای تهران صادر شد اما اتخاذ این محدودیت ها، نگرانی هایی را به همراه دارد و  سوال مطرح است که آیا با تعطیلی یک هفته ای می توان اپیدمی را کنترل کرد که جواب آن خیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با چند اپیدمیولوژیست صحبت کردم و آنها معتقدند که تعطیلات یک هفته ای فقط فراز و فرود در سیر اپیدمی ایجاد می کند. اگر نتوانیم این محدودیت ها را  درست کنترل کنیم بعد از آن باز هم شاهد اوج بیماری خواهیم بود  و باید به مسئولان گفت که اگر نمیتوانند کار و تصمیم  بهتری داشته باشید، همان اپیدمی گله ای را دنبال کنید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهرام با بیان اینکه  وضعیت تهران قرمز است و 136 تهرانی روز گذشته از این بیماری فوت کردند ادامه داد: برای مهار شیوع کرونا لازم بود که به جای یک هفته، دو هفته تهران تعطیل شود.

خداکرمی با بیان اینکه  این در حالی است که اگر مسافرت ها محدود نشود  مجددا شاهد حرکت ویروس به سمت نقاط پاک کشور خواهیم بود افزود: درست است که احیای اقتصادی مهم است اما جان مردم مهمتر است.
 

کد خبر 554461 برچسب‌ها كرونا در ايران شورای شهر مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شورای شهر مجلس شورای اسلامی یک هفته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود