Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کردستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از اتمام مراحل تولید این مستند خبر داد و اظهار داشت: من در این مستند قصه گمنامی شهیدی که پس از هفت سال صاحب نام شد را به تصویر کشیده‌ام.

وی افزود: مسیر انتقال پیکر شهید «هراچ هاکوپیان» از شهدای ارامنه از زاهدان به اصفهان و استقبال خانواده و مردم ارامنه از پیکر پاک شهید، خاکسپاری و پایان انتظار ۳۳ ساله پدر و مادر شهید هراچ و گفتگو با اعضای خانواده و مصاحبه با پیشوایان مذهبی و نماینده ارامنه اصفهان را در این مستند خواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مستند «هراچ» با اشاره به اینکه این مستند با همکاری صدا و سیمای سیستان و بلوچستان و همراهی بسیج رسانه تهیه سده است، بیان کرد: این مستند با تصویر برداری محمود عماد و دستیاری صدا و نور کیوان کلانتری ضبط شده است و در دو قسمت در روزهای آینده از شبکه هامون پخش می‌شود.

گفتنی است، شهید «هراچ هاکوپیان» بیستم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۹ در منطقه عملیاتی «باباهادی» در شمال قصر شیرین به فیض شهادت نائل آمد و گروه‌های تفحص در سال ۹۱ پیکر مطهر شهید هاکوپیان را شناسایی کردند و پیکر این شهید در سال ۹۲ همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد زاهدان آرام گرف.

هویت پیکر این شهید بزرگوار هفت سال پس از تدفین در دانشگاه آزاد زاهدان از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه اسقف اعظم «سیپان کاشجیان» پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با حضور در منزل شهید جاوید الاثر هاکوپیان خبر پایان انتظار ۳۳ ساله را به خانواده اش اعلام کردند.

کد خبر 5039605

منبع: مهر

کلیدواژه: صداوسیمای سیستان و بلوچستان زاهدان اصفهان هراچ هاکوپیان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس