Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:57:27 GMT

ادامه تحویل حضوری خودرو به مشتریان سایپا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۵۵۵

ادامه تحویل حضوری خودرو به مشتریان سایپا

گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل خودروهای تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی، ادامه طرح تحویل حضوری خودرو به مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایپانیوز، مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با هدف تسریع و تسهیل در تحویل خودروهای تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان علاوه بر ارسال محصولات به صورت حمل ریلی و جاده ای، طرح تحویل حضوری خودرو به مشتریان، به جز استان های تهران و البرز را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اشجعی ادامه داد: از آنجا که میزان تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا افزایش یافته است، با وجود تلاش شبانه روزی ناوگان حمل و نقل بین شهری کشور برای انتقال خودروها، انتقال خودروها به نمایندگی های سطح کشور با تاخیر صورت می گیرد.

اشجعی با بیان اینکه در کنار ارسال خودروها به نمایندگی های سراسر کشور، طرح تحویل خودرو به صورت حضوری نیز از مدت ها قبل در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بر اساس این طرح، تحویل حضوری خودرو بنا به درخواست مشتریان در ادارات تحویل تهران و کاشان مانند گذشته اجرا می شود و مدیریت توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا، در طول ایام هفته آماده پذیرش و ارایه خدمات به مشتریان حضوری است.

وی افزود: تمام مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه حضوری به سایت های تولیدی، خودروهای خود که آماده تحویل است را تحویل بگیرند.

اشجعی اظهار کرد: مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می توانند در صورت تمایل با هماهنگی نمایندگی محل ثبت نام خود، ضمن اطلاع از محل خودرو و همچنین تخصیص و تحویل پلاک از سوی پلیس راهور ناجا با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر نسبت به مراجعه و تحویل حضوری خودروها اقدام کنند.

لازم به ذکر است در طرح یاد شده، هزینه حمل خودرو متناسب با محل شهر ثبت نام مشتری و مطابق ضوابط شرکت سایپا پس از تحویل خودرو محاسبه و به حساب ثبت نام کننده خودرو مسترد می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00392q

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا تحویل خودرو گروه خودروسازی سایپا تحویل حضوری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد

ایسنا/هرمزگان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ برگزار شد.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ در دو رشته بازی درا و بازی رمازا با حضور شش تیم از شهرستان میناب و به مدت سه روز برگزار شد.

محمد خوشصوت دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

وی افزود: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ و با همکاری جمعی از فرهنگ دوستان برگزار شد.

بازی رمازا به شماره ۱۱۰۴ بازی درا به شماره ۸۴ و بازی رحمونی به شماره ۱۰۹۶ همگی در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث معنوی کشور به نام میناب به ثبت رسیده‌اند.

بازی‌های دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در هر رشته تیم اول هر گروه به فینال راه پیدا کرد.

از گروه یک، رشته رمازا تیم شهباز و از گروه دو تیم سایپا به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از برگزاری فینال تیم سایپا قهرمان شد.

و در رشته درا هم از گروه یک، تیم روستای رکن آباد و از گروه دو، تیم سایپا گورزانگ به فینال راه یافتند که در نهایت تیم سایپا موفق شد عنوان  قهرمانی را از آن خود کند.

در میناب بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند