Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به علت افت شدید سفره های زیر زمینی ، برداشت آب از این منابع طی سال های اخیر ممنوع شده و این ممنوعیت نیز پنج سال دیگر تمدید شده است.

وی گفت: در اثر برداشت های بی رویه از سفره های زیرزمینی در سالهای اخیر، موضوع برخورد جدی  با چاه های غیر مجاز در دستور کار قرار گرفته که انسداد برای چاه های غیر مجاز با دبی بالا و جلوگیری از فعالیت آب فروشی ها دراولویت کاری  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۵۳ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ مسدود شده و ۲۳ دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف و به پارکینگ انتقال یافته است.
رییس امور آب شهرستان ساوجبلاغ از همکاری و همراهی دادستانی هشتگرد و چهارباغ و فرماندهی انتظامی ساوجبلاغ  در برخورد قانونی با عوامل حفاری چاه های غیر مجاز و تخریب بناهای غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه های این شهرستان قدردانی کرد.

طبق بررسی های آماری تاکنون بیش از ۱۱ هزار حلقه چاه غیرمجاز آب در استان البرز شناسایی شده که بیشتر این چاه های در شهرستان ساوجبلاغ حفاری شده است.

برچسب‌ها ساوجبلاغ مصرف غیر مجاز آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ مصرف غیر مجاز آب آشامیدنی ساوجبلاغ مصرف غیر مجاز آب آشامیدنی اخبار کنکور غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو