Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه ۱۳ مهر ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمده است.

قیمت پراید امروز یکشنبه ۱۳مهر  ۹۹

 

نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا(تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان) پراید X111 — 95.000.000 پراید X131 — 83.500.000 پراید X132 — 84.000.000 تیبا X231 70.500.000 97.000.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
000 تیبا 2 77.800.000 111.000.000 ساینا 76.200.000 112.000.000 سایپا 151 SE 57.830.000 — سایپا 151 آپشنال/ رینگ آلومینیوم 72.509.000 —

 

قیمت لاستیک پراید، خرید لاستیک دولتی برای پراید

اکنون قیمت یک حلقه پراید در سامانه تجارت لاستیک 545 هزار تومان است. قیمت لاستیک پژو 405 و پرشیا نیز 720 هزار تومان است.

قیمت خودرو‌ها بر اساس پایش، تجمیع و تحلیل قیمت‌های اعلام شده از سوی نمایندگی‌ها، قیمت معاملات انجام شده در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه فعال سطح کشور و مراکز خریدوفروش پایتخت و نیز بررسی‌های میدانی در بازار خودرو به‌صورت روزانه استخراج می‌شود.

حال باتوجه به قیمت های پراید در جدول بالا و با این قیمت ارائه پراید در بازار ایران، می‌توان در بازار بسیاری از کشورهای خارجی خودروهای دست دومی را پیدا کرد که نمونه آن در کشورمان قیمت‌های چند صد میلیون تومانی و یا حتی میلیاردی دارند.

به عنوان مثال مدل‌های 2007 تا 2008  مرسدس بنز کلاس CLS و یا ب‌ام‌و 320 در بازارهای خارجی با قیمتی کم‌تر از 5000 دلار به فروش می رسد. با نگاهی به سایت‌های خرید و فروش اینترنتی خودرو در کشورهای خارجی، می‌توان مدل‌های 2008 ب‌ام‌و 320 را به قیمت 75 میلیون و مرسدس بنز CLS مدل 2007 با کارکرد 138 هزار کیلومتری را به قیمت 84 میلیون تومان خریداری کرد.

در خودروهای مدل بالاتر نیز می‌توان به میتسوبیشی لنسر 2015 با قیمت 88 میلیون تومان، رنو فلوئنس 2015 با قیمت 66 میلیون تومان و کیا سراتو 2012 با قیمت 53 میلیون تومان اشاره کرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: لاستیک قیمت پراید در بازار میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت) خبر داد و تاکید کرد این دور از فروش ۴ خودروی وارداتی شامل ۲ خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.


دیگر خبرها

  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار