Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت گاز استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظورتوسعه شبکه ، گاز شهری قسمتی از منطقه شهرستان فردیس(حدفاصل پل ارتش تا سه راه خوشنام) را در تاریخ 14 مهرماه از ساعت 8 صبح الی 20 قطع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد گاز شهری قسمتی ازمنطقه شهرستان فردیس حدفاصل پل ارتش تا سه راه خوشنام  شامل شرکت نیمه هادی فردیس،مجتمع مسکونی شقایق 1 فردیس،مجتمع مسکونی شقایق 2 فردیس،سی ان جی شاهرخی مربوط به شهرستان ملارد،سی ان جی پاکسان،پایگاه نیروی هوایی فتح مربوط به مشکین دشت رابه منظورتوسعه شبکه قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در طول این عملیات افت فشار گاز و احتمال قطعی گاز در مناطق شهرک ناز،پارک تندرستی ،ضلع شرقی فلکه چهارم تا بلوار مارلیک وجود دارد

لذا از ساکنین محترم درخواست می شود تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز البرز فردیس مشکین دشت قطعی گاز توسعه شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز