Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت سیل‌زدگان شهرستان هرسین، اظهار داشت: در سیل چهارشنبه شب هفته گذشته(۹ مهرماه) شهرستان هرسین، خوشبختانه مفقودی مصدوم و فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: در یک بازده زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه ۹۰ درصد اوج بارش بیش از ۲۵ میلی‌متر بارش داشتیم که سبب رواناب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه افزود: در مجموع ۱۱ خانوار نیاز به اسکان اضطراری داشتند که چادر در اختیار آن‌ها قرار گرفته و همچنین ۴۸۸ راس دام هم تلف شده است.

وی دفن بهداشتی دام‌ها و پاکسازی روستاها و شهرها را در قالب اولویت برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: دفن بهداشتی دام‌ها انجام شده و پاکسازی روستاها توسط بنیاد مسکن و دهیاری‌ها و شهر هم به کمک شهرداری‌های استان، روبه اتمام است.

بالایی در بحث خسارت‌ها، گفت: خسارت زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی باید به دولت ارسال شود، قطعا کسانی که بیمه دارند پرداخت‌ها شروع می‌شود و ستاد اجرایی فرمان امام هم برای کسانی که اسباب و اثاثیه آسیب‌دیده دارند، کمک‌های خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۱۳ مورد گزارش داریم که منازل مسکونی آن‌ها از استحکام کافی برخوردار نیست که باید حتما بازسازی شود، هم برای این‌ها و هم برای کسانی که منزل آن‌ها مقام نیست، برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پیش‌بینی شده که با تایید بنیاد مسکن قابل پرداخت می‌شود.

بالایی در توضیح تدابیر بهداشتی اندیشیده شده در مناطق سیل‌زده در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، گفت: هر اقدامی در شهرستان از جمله نظافت و بازسازی با تاکید فرمانداری و محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همچنین با همکاری و مشارکت مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برای کمک به اهالی روستا و شهر روز گذشته، 10 هزار ماسک رایگان در اختیار فرمانداری قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه رسانه بحران سیل هرسین خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی