Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر یکشنبه در جلسه با مجمع نمایندگان مازندران با اظهار اینکه صنعت استان مازندران نوپا است، افزود: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته ۳۳۷ هزار میلیارد تومان بوده که ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت استان گفت: در حوزه اشتغال ۸۳ هزار و ۷۲۸ نفر در بخش صنعت مشغول کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانلو با اشاره به وجود ۲۵۷ پروانه بهره برداری معدن در استان گفت: واحدهای تولیدی دارای بیش زا ۵۰ نفر اشتغال در استان پایین است و در حال حاضر ۱۸۰ واحد در این بخش فعالیت دارد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اظهار اینکه در تعداد واحدهای صنعتی رتبه هشتم کشور را دارا هستیم، گفت: از نظر میزان سرمایه گذاری رتبه چهاردهم کشور را دارا هستیم و متوسط زمان صدور مجوزهای صدور صنعتی در کشور ۱۱ روز اما اکنون در مازندران ۲.۵ روز است.

وی با اظهار اینکه جواز تأسیس به صورت ساعتی در استان صادر می‌شود، گفت: این مسئله سبب رغبت در حوزه صنعتی استان شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران ادامه داد: صدور جواز و پروانه تأسیس صنفی در کشور ۴۵ روز است و امسال هدفگذاری شده تا در استان به زیر ۲۰ روز برسد.

وی تعداد واحدهای صنعتی را دو هزار و ۵۹۷ واحد اعلام کرد و گفت: ۳۰ درصد میانگین واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تعطیل هستند.

کد خبر 5039748

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن ساری ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور