Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:41:07 GMT

دومین رزمایش سفیران سلامت در دزفول آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۹۱۹

دومین رزمایش سفیران سلامت در دزفول آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز این رزمایش که با حضور امام جمعه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان در ادارات و اماکن پرتردد آغاز شد، اظهار کرد: در تیرماه رزمایشی با عنوان سفیران سلامت در شهرستان دزفول برگزار شد که به دنبال آن، شاهد افزایش آمار استفاده از ماسک و کاهش آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرهمند پور با بیان اینکه این نوع رزمایش‌ها طبق مطالعات کارشناسی برگزار می‌شوند، افزود: در مطالعات اخیر متوجه شدیم که آمار استفاده از ماسک در بین پرسنل و مراجعه‌کنندگان برخی ادارات شهرستان پایین است.

وی عنوان کرد: دومین مرحله رزمایش سفیران سلامت از امروز در چهار مرحله با حضور در ادارات، سازمان‌ها، مراکز تجمعی و اماکن پرتردد شهرستان آغاز شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مانور خودرویی با هدف گندزدایی اماکن و معابر، حضور در بانک‌ها و ادارات و تذکر به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، حضور گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهر و توزیع ماسک، برپایی غرفه‌های سلامت و گشت‌های خودرویی به منظور تذکر نسبت به رعایت نکات بهداشتی از جمله اهداف رزمایش «سفیران سلامت ۲» است.

فرهمند پور با اشاره به صعودی بودن آمار ابتلاء در دزفول، تأکید کرد: امید می‌رود که با تعامل و همکاری تمام مردم دوباره به روزهای سنگین کرونا بر نگردیم و با یادآوری خاطرات تلخ دوران پیک، از اتفاقات ناگوار و وقوع پیک دوم جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: مردم دزفول به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما پس از اعلام وضعیت سفید میزان استفاده از ماسک کاهش یافت. لذا از مردم تقاضا می‌شود در استفاده از ماسک مانند گذشته اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش مهر، شهرستان دزفول در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارد.

کد خبر 5039720

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول سفیران سلامت ماسک طبی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی استفاده از ماسک سفیران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری