Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبل انرژی در آبهای اسرائیل یکی از بزرگ ترین اکتشافات گازی دنیا را در یک دهه گذشته را داشت که با فروش نوبل به شورون، شورون مالک این دارایی ها شد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، سهامداران نوبل انرژی با فروش 4.1 میلیارد دلاری این شرکت نفتی به غول نفتی شورون موافقت کردند.

سهامداران نوبل انرژی روز جمعه با قرارداد فروش این شرکت نفتی به غول تولید کننده نفت و گاز شورون موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شرکت شورون تبدیل می شود به دومین شرکت بزرگ تولید کننده نفت شیل ایالات متحده و دارایی های خارجی بخش گاز طبیعی شورون را هم افزایش می یابد. آن هم در زمانه ای که بازار گاز طبیعی رو به رشد است.

به غیر از 8 میلیارد بدهی نوبل انرژی، کل ارزش قرارداد فروش نوبل انرژی به شورون برابر با 4.1 میلیارد دلار است و این قرارداد فروش به عنوان اولین قرارداد بزرگ فروش یک شرکت نفتی بعد از شویع کرونا ویروس و کاهش تقاضای سوخت است.

بنابر اعلام ریستاد انرژی، با فروش نوبل انرژی به شورون ارزش دارایی های نفت شیل شورون افزایش یافته و این شرکت را به دومین تولید کننده نفت شیل ایالات متحده بعد از EOG رسورسز قرار می دهد.

از سویی شورون می تواند یک میلیارد فوت مکعب منابع گازی خود را افزایش دهد.

نوبل انرژی در آبهای اسرائیل یکی از بزرگ ترین اکتشافات گازی دنیا را در یک دهه گذشته داشت و از سال گذشته تولید تجاری آن آغاز شده است.

برچسب هاانرژی امروز تولید نفت شیل شورون (Chevron) گاز طبیعی نوبل انرژی (Noble)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز تولید نفت شیل شورون Chevron گاز طبیعی نوبل انرژی Noble آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو نوبل انرژی نفت شیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی