Web Analytics Made Easy - Statcounter

همواره و در همه حال توصیه شده است دانش آموزان، معلمین، اساتید و سایر کارکنان در محیط های عمومی ماسک بزنند و البته موثرترین راهکار پیشگیری از ابتلا به این بیماری نیز همین کار است، اما شست و شو و ضد عفونی کردن دست ها نیز شانس سرایت این ویروس از طریق دست آلوده و همچنین پخش شدن آلودگی در محیط را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ضد عفونی کننده مدل FME.R1 محصولی ایده آل جهت ضد عفونی کردن دست های دانش آموزان است!

آی ناین بزرگترین عرضه کننده محصولات ضد عفونی کننده دست در سطح کشور، اطلاعات تماس :

تلفن : 45537-021

آدرس سایت : www.i-9.ir

دستگاه ضد عفونی کننده مدل FME.R1 :

یکی از موارد مهم که در خصوص دستگاه های ضد عفونی کننده دست مورد استفاده مدارس باید در نظر داشت، دوام و ماندگاری دستگاه در کنار کیفیت قطعات مورد استفاده است. معمولاً دانش آموزان هنگام استفاده از محصول ممکن است مراقبت زیادی نداشته و محصولاتی که از استحکام کافی برخوردار نباشند، خیلی زود خراب می شوند. به همین خاطر لازم است دستگاهی تهیه شود که اولاً تا جای ممکن اجزاء مکانیکی و بیرونی نداشته باشد، ثانیاً دوام قطعات بالا باشد، ثالثاً خدمات پس از فروش داشته باشد.

 دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل FME.R1 تمام این ویژگی ها را داراست. کیفیت ساخت محصول بالا بوده و به دلیل عملکرد اتوماتیک بوسیله سنسور چشمی قرار گرفته روی آن، عملاً نیازی به هرگونه تماس مستقیم کاربر با دستگاه وجود ندارد. همچنین مخزن این دستگاه 10 لیتر گنجایش داشته که مقدار بسیار زیادی است، لذا برای محیط های شلوغ و پر تردد مناسب است. علاوه بر این پاشش دستگاه تنها در یک لحظه صورت می گیرد و قطع می شود که این از مصرف بیش از نیاز ماده ضد عفونی کننده جلوگیری می کند.

این دستگاه ضد عفونی کننده دست یا محلول پاش، جهت عملکرد باید به برق متصل شود، همچنین می توان با دکمه قرار گرفته پشت آن، دستگاه را خاموش یا روشن کرد. این دکمه به منظور جلوگیری از دسترسی آسان دانش آموزان در پشت دستگاه قرار داده شده است.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که مصرف ماده ضد عفونی کننده را به طرز چشم گیری ( 30 الی 40 درصد ) کاهش می دهد. سنسور قرار گرفته در این دستگاه از نوع مادون قرمز بوده که حتی در محیط های تاریک نیز عملکرد قابل توجهی دارد. نوع اسپری در این محصول به شکل تمام پودری بوده و به همین جهت با پخش کردن موثر محلول ضد عفونی کننده روی دست، باعث پوشش دهی حداکثری دست در هر بار اسپری می شود. علاوه بر این، فشار اسپری کاملاً مناسب بوده که مانع از پاشیدن محلول ضد عفونی کننده روی لباس ها و زمین می شود.

دستگاه ضد عفونی کننده مدل  I9-06 :

این دستگاه جدیدترین محصول از سری انواع دستگاه های ضد عفونی کننده عرضه شده توسط مجموعه آی ناین است. ظرفیت مخزن این ضد عفونی کننده علیرغم طراحی جمع و جور، 5 لیتر است که ظرفیت بزرگی محسوب می شود. اگرچه مدل پیشین دو برابر این مدل ظرفیت داشته اما این محصول هم با وجود مخزن 5 لیتری، محصولی مناسب جهت استفاده مدارس و مراکز آموزشی است.

طراحی زیبای این محصول سبب شده است که در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدار ترین محصولات ضد عفونی کننده در بین مصرف کنندگان تبدیل شود و آی ناین عرضه کننده تخصصی این محصول می باشد.

ارسال کلیه مرسولات این دسته به شکل رایگان به سراسر ایران صورت می گیرد.

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی مدل I9-01 :

پرفروش ترین و در عین حال یکی از بهترین انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست عرضه شده توسط مجموعه آی ناین این محصول است. قیمت این دستگاه ضد عفونی کننده به نسبت دو مدل فوق در سطح پایین تری قرار داشته و البته از مخزن کوچک تری ( 2 لیتر ) برخوردار است. عملکرد دستگاه از نوع پدالی بوده که برای بسیاری از مصرف کننده ها نسبت به مدل چشمی راحت تر است، هرچند در مقایسه با دستگاه مدل FME.R1 مصرف بالاتر ماده ضد عفونی کننده را در پی دارد ( تا زمانی که پا روی پدال باشد، اسپری ماده ضد عفونی کننده ادامه دارد )

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست ویژه مدارس :

دستگاه ضد عفونی کننده مدل FME.R1 : 3,100,000 تومان

دستگاه ضد عفونی کننده مدل  I9-06 : شروع از 1,790,000 تومان

دستگاه ضد عفونی کننده مدل  I9-01 : شروع از 1,150,000 تومان

 البته 3 محصول فوق پیشنهاد آی ناین جهت استفاده در مدارس و دانشگاه ها بوده و می توانید سایر محصولات این دسته را نیز در سایت آی ناین مشاهده و اقدام به خرید کنید. لیست قیمت انواع دستگاه ضد عفونی کننده با مدل در زیر :

به طور کلی در این روزها که موج سوم کرونا در کشور شروع شده است توصیه می شود تا جای ممکن از خانه خارج نشده و در صورت لزوم خروج از خانه حتما" رعایت نکات بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرید. ضد عفونی و شست و شوی دائم دست ها نیز از راهکار های موثر پیشگیری از ابتلا به این بیماری است. حتما هنگام خروج از منزل همراه داشتن ماده ضد عفونی کننده مانند ژل ضد عفونی کننده دست همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین برای مسئولین مدارس و دانشگاه ها نیز تهیه این محصول جهت حفاظت از کارکنان و محصلین توصیه می شود.

همچنین توصیه می شود پس از بازگشت از محل کار و یا محیط های عمومی لوازم مورد استفاده در آن محل ها مانند سوئیچ ماشین، گوشی موبایل، زیورآلات، ساعت مچی، عینک، ماسک و ... تماماً ضد عفونی شود. راهکار این امر استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده گوشی موبایل است که توسط مجموعه آی ناین به فروش می رسد.

آی ناین بزرگترین عرضه کننده دستگاه های ضد عفونی کننده در سطح کشور، اطلاعات تماس :

تلفن : 45537-021

آدرس سایت : www.i-9.ir

کد خبر 1439648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دستگاه ضد عفونی کننده دست ماده ضد عفونی کننده دانش آموزان مدل FME R1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است