Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان زارع روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان در رشت با تاکید بر ضرورت تابعیت از دستورالعمل های ستاد ملی کرونا  افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت عراق هیچ  زائری پذیرفته نمی شود و هیچ پیاده‌روی صورت نمی گیرد ؛ در کشور ما نیز هیچ گونه راهپیمایی وجود ندارد و باید مراقب باشیم که عمل نکردن به این دستورالعمل ها فرصتی برای معاندین جهت تخریب اسلام  نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار داشت: تمامی مراسم  با رعایت  دقیق دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود اما با توجه به شرایط امروز باید از فضای مجازی در جهت تبیین واقعه عاشورا و دستاوردهای قیام حسینی بیشتر بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه  نهضت حسینی و قیام عاشورا مکتبی انسان ساز است، خاطرنشان کرد: پیام های تعالی بخش و حق طلبانه امام حسین(ع)  با گذشت قرن ها همچنان در گوش تاریخ طنین انداز است.

زارع،  با تاکید بر اینکه  احساس مسئولیت آن امام همام و عزیز برای جلوگیری از بروز انحراف و کجی اندیشی و حرکت در مسیر اسلام راستین و ناب محمدی بوده است ، تصریح کرد:  آن حضرت با درک هوشمندانه شرایط در قامت امام و پیشوای جامعه اسلامی برای احیای ارزش ها به پا خاست و در این مسیر انسانی الهی و مقدس جان خودش را فدا کرد و البته او و یاران وفادارش جاودانه شدند.

وی گفت: امام حسین (ع)  مظهر ایستادگی است  و  نهضتی که  آن حضرت بوجود آورد حماسه ای بزرگ خلق کرد که شور آن در بین آحاد مردم همچنان وجود دارد و هیچگاه کمرنگ نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت سوگواری امام حسین (ع) و صحنه های فراوان معنوی آن برای جامعه امری غیرقابل چشم پوشی و کتمان است خاطر نشان کرد:  توسل به ائمه نیاز روحی غیر قابل انکار است.

استاندار گیلان با اشاره به هوشمندی مردم برای سوگواری برای امام حسین (ع) با رعایت دستور العمل های بهداشتی اظهار داشت : به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهت سلامت حفظ جامعه  امسال آیین های عزاداری  محرم با شیوه‌های متفاوت از سال‌های قبل در کشور و استان با همان شور و شعور برگزار شد که این موضوع ستودنیست .
وی ادامه داد: در ارزیابی‌ها گیلان به سبب رعایت پروتکل های بهداشتی جزو استان‌های موفق است و به همین دلیل خوشبختانه با گذشت هفته‌ها ما در استان آسیبی ندیده ایم؛ ضمن آانکه هوشیاری و توجه به توصیه های ستاد کرونا توطئه‌های بدخواهان نظام و اسلام را خنثی کرد و آنها جزو برنامه‌های شان بود که حواشی از این موضوع ایجاد  کنند .

زارع اضافه کرد: اما چهره موفق از مردم سالاری دینی به نمایش گذاشته شد و   ثابت کرد که دوگانگی بین سلامت و عزاداری حضرت سیدالشهداء و دین  وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در شرایطی که امروز با آن مواجهیم ،  بیش از هر زمان دیگری باید از  فضای مجازی با محتوای معنوی و حقیقت پیام آن حضرت  در قالب های دیداری و شنیداری   برای تبیین اهداف عالیه عاشورا و سرور و سالار شهیدان استفاده کنیم .

استاندار گیلان همچنین  طرح ستاد عتبات و عالیات را طرحی بسیار موثر در کمک های مومنانه به نیازمندان و بویژه دانش آموان نیازمند عنوان و خاطرنشان کرد: باید از مناسبت های ملی در جهت کمک های مومنانه به نیازمندان استفاده شود.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان اربعین رشت استانداری گیلان اربعین اخبار کنکور امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای