Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا بدون تغییر یک هزار و ۹۰۰ دلار و ۲۶ سنت است. در بازار داخلی، اما شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بودیم که این امر ناشی از کاهش نرخ ارز بود به نحوی که این موضوع باعث کاهش تقاضا و توقف در معاملات امروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۷ میلیون و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۵ میلیون تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای اظهارداشت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۱۴ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۳۱۱ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه اعلام کرد: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید با کاهش تقاضا در بازار به یک میلیون و ۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. قیمت‌های امروز سکه و طلا با توجه به بهای جهانی طلا و نرخ دلار بازار آزاد که کانال ۲۸ هزار تومان بود، مورد محاسبه قرار گرفته است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا پارسی خبر قیمت طلا قیمت سکه طرح جدید عیار با قیمت یک گرم طلای هزار تومان ۱ میلیون سکه و طلا سکه طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۳۶ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۴۲۶ هزار تومانی، در کانال جدید قرار گرفت و به قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۳۸.۱۲ دلار

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط