Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون والیبال، نادر انصاری درباره حذف تیم شهروند اراک و تغییر در برنامه مسابقات افزود: با گذشت پنج هفته از شروع لیگ برتر والیبال، تغییری در برنامه مسابقات لیگ برتر مردان در دور رفت ایجاد نخواهد شد و تیم‌ها طبق برنامه تدوین شده بازی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تنها تغییر برنامه دور رفت، استراحت تیم‌هایی است که قرار بود مقابل شهروند اراک بازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این‌ که یک استراحت هم از قبل در جدول مسابقات دیده شده است، از این پس و تا پایان دور رفت رقابت‌ها، هر هفته ۲ تیم استراحت خواهند داشت.

دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات ادامه داد: برای دور برگشت، به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌دهیم که برنامه مسابقات براساس جدول ۱۴ تیمی تنظیم شود. به این صورت که هیچ تیمی استراحت نداشته باشد. البته از آن‌جا که ممکن است برخی باشگاه‌ها از این موضوع متضرر شوند، در صورت مخالفت با این پیشنهاد، برنامه دور برگشت مطابق با دور رفت اجرایی خواهد شد.

انصاری همچنین به تغییر ساعت بازی‌های تیم لبنیات هراز آمل اشاره کرد و گفت: باشگاه لبنیات هراز آمل در ابتدای فصل اعلام کرده بود به دلیل پخش تلویزیونی، بازی‌های خانگی این تیم ساعت ۱۷ برگزار شود، اما با تغییر ساعت اذان مغرب، این باشگاه درخواست داده تا بازی‌های این تیم همانند دیگر مسابقات، ساعت ۱۶ برگزار شود. به این ترتیب، امروز دیدار هراز آمل و هورسان رامسر ساعت ۱۶ انجام خواهد شد.


کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، روز جمعه تیم شهروند اراک را از لیگ برتر سال ۹۹ حذف کرد.

این اقدام به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شد که اعلام کرد این اداره کل نمی‌تواند هزینه‌های تیم شهروند را تامین و به تعهدات این تیم عمل کند، زیرا در استان برای این موضوع همکاری لازم وجود ندارد.

کد خبر 5039981

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون کشتی السد قطر کشتی آزاد الاهلی عربستان والیبال تکواندو لیگ برتر دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان وگل گهرسیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان وگل گهرسیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی