Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

محمدمهدی فروردین ضمن تبریک برد شیرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس برابر النصر عربستان در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا و راه یابی به فینال، اظهار کرد: همواره حماسه آفرینی ورزشکاران کشور در رقابت‌های بین‌المللی باعث شادی و خوشحالی ملت شریف ایران بوده و پیروزی نماینده کشورمان با وجودکارشکنی‌ سعودی‌ها با غلبه بر نماینده کشور عربستان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خدمت مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم،  باید قدردان زحمات تمام ورزشکاران ایران اسلامی که در این شرایط سخت، غرور ملی و شادی و نشاط اجتماعی را به مردمان این مرز و بوم هدیه کردند، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یادمان باشد که ورزش یکی از مهم‌ترین بسترهای احیای وحدت و غرور ملی و شادی اقشار مختلف جامعه است بنابراین از همه مسئولان حوزه ورزش می‌خواهم که دلسوزانه و با همه توان برای تعالی ورزش کشور تلاش کنند به ویژه این ایام که دشمنان نظام در اوج دشمنی، ورزش و ورزشکاران کشور را هدف گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر یادآور می‌شوم، مجلس با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و بین‌المللی خود، نسبت به نفوذ سعودی‌ها در AFC ورود خواهد کرد تا بار دیگر شاهد صدور آرایی ناعادلانه مانند محرومیت مهاجم نماینده ایران نباشیم؛ در این راستا ضرورت دارد علاوه بر اعتراض رسمی مسئولان ورزش کشور، از ظرفیت کرسی‌های موجود در AFC نیز بهره گیری شود تا این حکم ناجوانمردانه لغو شود.

فراکسیون ورزش پیگیر مطالبات به حق هواداران استقلال

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، موضوع دیگری که فراکسیون ورزش در برنامه خود دارد را رسیدگی به مطالبات به حق هواداران باشگاه استقلال به ویژه بی ثباتی مدیریت برشمرد و خواستار تعیین هرچه سریع‌تر تشکیل جلسه با حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال و افراد دلسوز و متخصص حوزه ورزش برای تعیین تکلیف پیرامون اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی  این باشگاه بزرگ پایتخت می‌باشد که از اولیوت‌های کار فراکسیون ورزش قرار دارد./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد