Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@02:30:10 GMT

اختلال در ثبت نام مرحله دوم وام اجاره

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۲۹۴۶

اختلال در ثبت نام مرحله دوم وام اجاره

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  آن دسته از متقاضیان طرح کمک ودیعه اجاره مسکن که موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ تا ساعت ۲۴ روز ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ برای ثبت نام به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir  قسمت "تکمیل ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه" مراجعه  و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فعلا سامانه دچار اختلال شده که برای پیگیری علت آن با مسئولان وزارتخانه تماس گرفتیم اما موفق به برقراری ارتباط نشدیم. احتمالاً علت اختلال، ترافیک و حجم زیاد مراجعه به این سایت بوده و قطعاً در آینده این اختلال برطرف خواهد شد.

روز گذشته محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی - در حاشیه امضای تفاهم نامه با وزارت جهاد و کشاورزی به منظور احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان آن وزارتخانه خبر داد که روز ۱۲ مهر ۹۹ در ستاد ملی مقابله با کرونا این مصوبه را گرفتیم تا بتوانیم ثبت نام کسانی که از طرح ودیعه مسکن جا مانده‌اند را انجام دهیم.

با شیوع ویروس کرونا دولت تصمیم گرفت برای کمک به خانوارهای اجاره نشین تسهیلات پرداخت کند. این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان،‌ کلانشهرها ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است که به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود.

سود این وام ۱۳ درصد است و مستأجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان،‌ کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. با وجود تقاضای ۲.۲ میلیون نفری تنها ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت این وام هستند و البته وزارت راه و شهرسازی هشدار داده در هر زمان که مالکیت متقاضیان احراز شود از لیست دریافت این وام کنار گذاشته می‌شوند.

پربیننده ترین قیمت جدید آپارتمان در کیش آغاز مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن حداقل هزینه ساخت یک متر‌مربع آپارتمان چقدر است؟ قیمت مسکن باز هم بالا می‌رود سازمان هواپیمایی ترکیه پروازهای ورودی از ایران را متوقف کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن ودیعه مسکن ودیعه مستاجران وام ودیعه اجاره وام مستاجران وام اجاره ثبت نام وام ودیعه مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو

هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطار‌های تندرو خط پنج در روز‌های اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطار‌های تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطار‌های تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطار‌های تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن