Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امروز بانک صنعت و معدن پیشگام و پیشتاز فعالیت های نوآورانه در سیستم بانکی محسوب می شود که با ابداع محصولات و خدمات جدید می تواند موجب کسب رضایت مشتریان گردد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت ومعدن، معاون رییس جمهور روز یکشنبه ضمن رونمایی و افتتاح محصولات جدید بانک صنعت و معدن با حضور اعضای هیات مدیره این بانک افزود: لازم است از تلاش های انجام شده و خدمات صورت گرفته از مدیریت و مسئولین بانک و اعضای هیأت مدیره بوی‍ژه نیروهای فنی که برای توسعه سیستم های الکترونیکی بانک تلاش و زحمت کشیدند، قدردانی نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این جلسه که مدیران و روسای شعب این بانک نیز که به صورت برخط حضور داشتند گفت: فعالیتی که امروز در بانک صنعت و معدن شروع شده در نظام بانک به عنوان یک اقدام پیشتاز و پیشگام بوده و انتظار می رود موجب بهره مندی مشتریان از خدمات، امکانات و تسهیلات نوینی شود که در اختیار صنعتگران و معدنکاران قرار گیرد.
انصاری اضافه کرد: مجموعه اقداماتی که در زمینه الکترونیکی شدن امور شکل گرفته در شتاب بخشیدن و سرعت دادن به تحقق دولت الکترونیکی، سبب افزایش سهولت و دسترسی آسان شهروندان برای بهره مندی از خدمات دولت شود.
وی گفت: مجموعه تلاش هایی که سیستم بانکی و بانک صنعت و معدن به عنوان بانک تخصصی در حوزه صنعت و معدن انجام داده است می تواند به شکوفایی و جهش تولید در کشور و بهبود وضعیت شاخص های اقتصادی کمک کند.
معاون رئیس جمهور یادآور شد: امروز در شرایط خاص کرونا قرار داریم و توسعه فعالیت ها در قالب الکترونیکی در دستورکار دستگاههای اجرایی قرار گرفته و این شرایط ویژه موجب شتاب بخشیدن به برنامه های توسعه دولت الکترونیک و برنامه ریزی برای دسترسی مردم به سامانه ها برای انجام امور شده است.
معاون رئیس جمهور تأکید کرد: بدنبال تسریع و تسهیل در دسترسی به خدمات دولتی برای شهروندان هستیم تا با برخورداری از این امکان، پیچیدگی که در سطح نظام اداری وجود دارد و برای آن وقت زیادی صرف می کنند، با توسعه دولت الکترونیک بهبود بخشیم و مردم به سهولت و سرعت بیشتری از خدمات برخوردار شوند.
انصاری توضیح داد، کاستن از ارتباط مستقیم خدمات گیرندگان با ارائه دهندگان خدمت جهت تضمین نظام سلامت، بویژه موسساتی که خدمات مالی و اعتباری را انجام می دهند، ضرورتی جدی است.
وی افزود: شهروندان دارای حقوق قانونی هستند و از این حقوق باید به شکلی برخودار شوند که زمان برای دستیابی به آن خدمات به حداقل برسد .
انصاری اضافه کرد: لازمه توسعه امورالکترونیکی، سهولت برخورداری از آن است و می بایست هزینه های ارائه خدمات اداری کاسته شود.
انصاری یادآور شد: استفاده از سامانه های الکترونیک جزء برنامه های نظام بانکی بوده و در مقایسه با دیگر دستگاهها در این زمینه پیشرو بوده اند و قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است .
انصاری توضیح داد: مجموعه اقدامات در جهت الکترونیکی شدن خدمات بانکی در 20 سال گذشته دستاوردهایی داشته که به سلامت نظام بانکی کمک کرده و همچنین امکان استفاده از خدمات را برای مشتریان فراهم ساخته است.
وی گفت: بانک هایی مانند بانک صنعت ومعدن پیشگام و پیشتاز این سامانه های الکترونیک هستند که در گسترش فعالیت هایشان از طریق سامانه های الکترونیکی و دیجیتال با مشتریان این بانک که عمدتا افراد حقوقی و شرکت ها و بنگاهها هستند، موثر بوده است.
بر اساس این گزارش در آیین رونمایی از خدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن سامانه سدف (سامانه دیجیتال فرآیندی)، سامانه هدف (همراه بانک دیجیتال فرآیندی)، سامانه پات (پذیرش اینترنتی تسهیلات) و سامانه ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانک) رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد