Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از برگزاری فعالیت های ورزشی و فرهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس “یادواره ۱۱۰۳ شهید منطقه تربت حیدریه” توسط هیئت ورزش های همگانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجیدرضایی با بیان این خبر اظهار کرد: هیئت ورزشهای همگانی تربت حیدریه در هفته دفاع مقدس فعالیت های ورزشی وفرهنگی مختلفی را با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و مشارکت عموم افراد در بخش بانوان و آقایان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: در مسابقات کراسفیت که با مشارکت شهرداری ناحیه دو و حوزه مقاومت بسیج شهرک ولی عصر در بوستان شهیدفهمیده برگزار شد ۲۵ورزشکار در آیتم های مختلف به رقابت پرداختند که در پایان سعیدمظلوم، مهدی اکبری و اردشیرحبیبی موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان جشنواره همگانی در دو رشته هولاهوپ و طنابزنی برگزار گردید اظهار کرد: این جشنواره با شرکت بیش از ۳۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و در جشنواره ای که به همت کمیته های آمادگی جسمانی و ثبت رکورد این هیئت با عنوان جشنواره پیروزی در پارک بانوان بوستان پیشکوه برگزار گردید نیز بیش از ۲۰ ورزشکار در ماده های پلانک، شنا سوئدی، درازو نشست و دو رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه آتش نشانان، برگزاری همایش دوچرخه سواری، همایش ورزش صبحگاهی و همایش های طبیعت گردی و گلگشت های خانوادگی نیز از دیگر فعالیت های اجرایی هیئت ورزش های همگانی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود که تلاش کردیم با در نظر گرفتن شرایط موجود و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به نحومطلوب در شهرستان برگزار گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس تربت حیدریه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد