Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بین ۱۶ تیم لیگ برتری که قرار است به زودی بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر را آغاز کنند، استقلال تهران تنها تیمی است که هنوز سرمربی خود را نشاخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که هنوز تاریخ دقیق آغاز لیگ بیستم از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام نشده است، اما احتمال اینکه این بازی‌ها از اواسط آبان ماه آغاز شود زیاد است که در این صورت حدود یک ماه تا آغاز جدیدترین فصل فوتبال ایران زمان باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله اندک باقی مانده به آغاز این مسابقات، تکلیف نیمکت ۱۵ تیم از ۱۶ تیم حاضر در این فصل مشخص شده و بسیاری از آنها تمرینات خود را آغاز کرده و حتی برخی از آنها در دیدارهای تدارکاتی هم حضور یافته‌اند. در این میان آبی‌پوشان تهران تنها تیمی هستند که هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسند.

آبی‌پوشان که به تازگی با تحولات مدیریتی مواجه شده‌اند چند گزینه را برای سرمربیگری مد نظر دارند اما هنوز هیچ یک از این نفرات به طور کامل به نیمکت آنها نزدیک نشده و حتی مذاکرات رسمی و جدی نیز با آنها صورت نگرفته است.

بلاتکلیفی استقلال البته تنها مربوط به نیمکت و سرمربی این تیم مربوط نمی‌شود و این باشگاه از نظر مدیریتی هم به ثبات نرسیده است و با سرپرست اداره می‌شود.

آخرین وضعیت تیم‌های لیگ برتری و مربیان آنها به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک؛ رسول خطیبی

پرسپولیس؛ یحیی گل محمدی

پیکان؛ عبدالله ویسی

تراکتور؛ علیرضا منصوریان

ذوب آهن؛ رحمان رضایی

سایپا؛ ابراهیم صادقی

سپاهان؛ محرم نوید کیا

شهرخودرو؛ سید مهدی رحمتی

صنعت نفت آبادان؛ سید سیروس پور موسوی

فولاد؛ جواد نکونام

گل گهر سیرجان؛ امیر قلعه نویی

ماشین سازی تبریز؛ وحید بیاتلو

مس رفسنجان؛ محمد ربیعی

نساجی مازندران؛ محمود فکری

نفت مسجد سلیمان؛ سید مجتبی حسینی

استقلال؛؟؟؟

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir