Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور روز یکشنبه در نشستی با مدیران کرج افزود: اعمال جریمه و مجازات برای عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای آسیب نرسیدن به سایر همشهریان، از عواقب عادی انگاری بیماری کرونا در کرج خواهد بود.
وی افزایش حجم سفرهای شهریورماه را از علل افزایش صعودی آمار مبتلایان عنوان کرد و  ادامه داد: باتوجه به اینکه ظرفیت بیمارستان ها در پذیرش بیماران در موج سوم محدود است، نقاهتگاه هایی بصورت پراکنده در نقاط مختلف پیش بینی شده  تا در صورت بحرانی تر شدن شرایط مدیریت مناسبی صورت گیرد هر چند که نقاهتگاه ها جای مراکز درمانی و بیمارستانها را نمی گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کرج  تاکید کرد: مردم بازگشت مجدد محدودیت های کرونایی و در پیش بودن تعطیلات آخر را بهانه آغاز سفرهای پاییزی خود قرار ندهند.
 
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت ضوابط بهداشتی در اجتماع، افزود: در این شرایط به بهانه خرید از ترددهای مکرر به اماکن سربسته و مراکز خرید خودداری شود.
قاسم پور خاطرنشان کرد: در موج اول بهنگام با همکاری صنوف و مردم محدودیت های کرونایی اعمال شد و به واقع کرج یکی از نخستین شهرهای اول در سطح کشور شناخته شد و انتظار می رود امروز نیز که در شرایط قرمز قرار داریم بنحو مطلوبی شاهد همکاری صنوف و مردم برای بازگشت به شرایط عادی باشیم .

فرماندار کرج گفت: با دستور ویژه ای از روز شنبه بازرسی های فرمانداری کرج در سطح شهر آغاز شده است و رعایت ضوابط بهداشتی بطور مستمر پایش می شود. 
وی با اشاره به اینکه پیشخوان های دولت، بانک ها، جایگاه های سوخت، حمل و نقل  عمومی، نانوایی ها و اصناف از جمله مراکز تردد و نظارت بازرسان به شمار می رود، هشدار داد که اگر دستورالعمل ها اجرایی نشود با متخلفین برخورد قاطع و جدی خواهد شد. 
فرماندار کرج همچنین بر ضرورت ممانعت از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع تاکید کرد و خواستار توجه به توصیه های ضدکرونایی شد. 
قاسم پور گفت: هر طور طرف خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت برخوردها شدت خواهد گرفت.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از مردم خواست تا با ماندن در خانه به کنترل بیماری کرونا کمک کنند چراکه‌ زمان بازگشت به پویش در خانه ماندن فرا رسیده است و مردم علاوه بر مراعات دستورالعمل های بهداشتی باید در خانه بمانند. 
وی افزود: برای بازگشت به شرایط عادی مماشات نخواهیم کرد و با هر گونه بی توجهی به جد برخورد می شود.

بیش از ۱۸ هزار نفر در استان البرز به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران