Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@07:45:35 GMT

افزایش خدمات الکترونیکی بهزیستی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۴۵۰۸

افزایش خدمات الکترونیکی بهزیستی قزوین

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری این دستگاه با توجه به شیوع کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی اظهار داشت: وضعیت فوق قرمز استان از نظر کرونا، حساسیت‌های جسمانی بسیاری از مددجویان و تاکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تسریع در توسعه ارایه خدمات الکترونیک بهزیستی استان را ضروری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خدمات الکترونیکی شامل بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی است و امیدواریم فراهم سازی بستر ارایه این خدمات به صورت الکترونیک، سبب تسهیل در خدمات رسانی به مددجویان و کاهش ابتلا آنها به بیماری کرونا شود.  

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به مهمترین خدمات غیرحضوری اداره کل بهزیستی استان،  عنوان کرد: دریافت خدمات فرزندخواندگی، پرداخت یارانه مراکز همکار با دفتر توانمندسازی زنان و خانواده و دفتر کودکان و نوجوانان، دریافت مستمری، معیشت خانوارهای زن سرپرست و معیشت خانوارهای چند قلویی و... از مهمترین خدماتی است که به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

وارثی تصریح کرد: این اداره کل با برنامه ریزی‌های مختلف به دنبال گسترش هر چه بیشتر خدمات الکترونیکی است تا مددجویان بهزیستی استان با کمترین مشکل و مشقت، خدمات خود را دریافت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نیاز کشور به توسعه خدمات الکترونیکی، سازمان بهزیستی استان قزوین نباید از این ظرفیت بسیار مهم غافل شود بلکه هرچه سریعتر با آماده سازی بسترهای اجرای این خدمات، زمینه بهره مندی مددجویان را فراهم سازد.

وی گفت: گسترش خدمات الکترونیکی یکی از وظایف بسیار مهم معاونت اجتماعی این اداره کل در استان قزوین است و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، شاهد اجرای این وظیفه به بهترین شکل ممکن باشیم.

بهزیستی قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی خدمات الکترونیکی مددجو کرونا ویروس وضعیت فوق قرمز خدمات الکترونیکی بهزیستی استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان