Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی‌ها و خروجی‌های مناسبی در مسیر آزادراه اصفهان به شیراز قرار گرفته که از حذف شهرضا از مسیر این کریدور جلوگیری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، سمیه محمودی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با بیان اینکه رسیدگی به حوزه‌های اجرایی در حوزه وظایف جاری یک نماینده مجلس نیست اما به دلیل ارتباطات کلان همواره این موضوعات به عنوان مطالبات مردمی مورد پیگیری قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا به عنوان یکی از 3 بیمارستان مهم استان اصفهان با مساحتی در حدود 9 هزار متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه محورهای مواصلاتی طرح‌هایی در سطح شهرضا تعریف و در مرحله اجرایی قرار گرفته، بیان کرد: به هر حال وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات شدید قیمت مصالح مورد استفاده در سطح طرح‌ها سبب محافظه‌کاری پیمانکاران شده اما با وجود این وضعیت هیچ پروژه‌ای در سطح شهرستان شهرضا تعطیل نشده و امیدوار هستیم تمامی جوانب این طرح‌ها سنجیده شود و تا پایان امسال شاهد افتتاح پروژه زیرگذر شهرضا به دهاقان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور شهرضا به مبارکه نیز بر اساس تمهید ایمنی‌های جاده‌ای زیرگذر یا روگذر اجرایی می‌شود گفت: محور شهرضا به اصفهان کل ارزیابی پروژه حدود 650 میلیارد ریال بوده که مقرر شد در 3 بخش از سوی منابع استانی، سازمان برنامه و بودجه و حوزه راه و شهرسازی استان اصفهان تامین شود و تمامی پیش‌نویس‌های لازم در این خصوص تدوین شده و به زودی تزریق می‌شود و بر همین اساس در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

محمودی با بیان اینکه اجرای طرح آزادراه اصفهان به شیراز همواره در سطح رسانه‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: این آزادراه به عنوان یک طرح ملی مطرح است، بر اساس سیاست‌گذاری‌های انجام گرفته ورودی‌ها و خروجی‌های مناسبی در مسیر این آزادراه در شهرضا قرار گرفته که از وضعیت قبلی که امکان حذف شهرضا از مسیر این کریدور را فراهم کرده بود، جلوگیری می‌کند و البته بسترسازی به منظور ایجاد انگیزه در مسافران برای تردد در شهرضا عزم مدیران شهرستانی را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر جرم افشار و منوچهرآباد در آینده نزدیک  افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: زیرگذر شهر منظریه در آینده نزدیک وارد مرحله اجرایی می‌شود و شاهد حل مشکلات تردد ساکنان این شهرها خواهیم بود.

مشکلات را در حوزه اختیارات شهرستانی در حد امکان حل‌و‌فصل کنیم

‌فرماندار شهرضا در این جلسه با بیان اینکه شرایط مالی سختی را بعد از انقلاب به دلیل تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های بانکی و مبادلات پولی داریم، اظهار داشت: باید شرایط و مشکلات مردم را‌ درک کنیم.

ناصر اسدی با بیان اینکه کرونا یک وقت قابل توجهی را از مجموعه اداری شهرضا گرفته است، افزود: در این مدت 27 جلسه ستادی، 52 جلسه تخصصی کمیته‌ها و 50 جلسه کارگاهی آموزشی برای مدیریت کرونا برگزار شده و بیش از 300 مصوبه در این جلسات تصویب شد.

وی گفت: 27 اکیپ نظارتی و بازرسی بیش از یک هزار و 154 مورد بازرسی کرده‌اند و حدود 50 هزار لیتر مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی برای شهرستان تامین کردیم و در بین جامعه هدف قرار دادیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه در مرحله نخست کمک مؤمنانه بیش از 50 میلیارد ریال در شهرضا هزینه شد و این شهرستان رتبه دوم در کمک خیران سلامت در استان اصفهان را به دست آورد، بیان کرد: در هفته دولت 151 پروژه با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد تومان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی چندین پروژه در شهرضا با حضور معاون رئیس‌جمهور و اختصاص اعتبار برای  6 خطه کردن جاده شهرضا به اصفهان و میدان بسیج تصریح کرد: با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی از قنواتی که در سیل منظریه آسیب دیده بودند بازدید به عمل آمد و اعتبارات خوبی در این راستا از طریق دولت اختصاص داده شد.

اسدی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته 25 نفر از مدیران کل استان در جلسات و بازدیدهای مختلف شهرستان شهرضا حضور داشته‌اند، تصریح کرد: سیل منظریه خسارت قابل توجهی را وارد کرد، در زمینه احداث خانه و پل، بازسازی و مرمت اماکن مسکونی اعتبارات خوبی به شهر منظریه اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آب شرب شهرضا پاشنه آشیل این شهر است و تخصیص خوبی برای آن از سد خرسان گرفته شده است، گفت: به دلیل شیوع کرونا مصرف آب در بهار و تابستان امسال 30 درصد افزایش داشت.

55کیلومتر از آزادراه اراک - خرم‌آباد در استان مرکزی احداث می‌شودخبر خوب برای اهالی مهرگان و محمدیه؛ نرخ عوارض آزادراه کاهش یافتکارنامه مثبت وزارت راه در ساخت آزادراه‌ها

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حوزه درمان یکی از اقدامات خوب ایجاد یال جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا بود و بیش از 100 میلیارد تومان دولت در بیمارستان هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل کرونا بار اضافی به مجموعه بهداشت و درمان شهر اضافه شده است.

‌اسدی با بیان اینکه پروژه‌های ناتمام باید تا آخر سال جاری در شهرضا به بهره‌برداری برسد، افزود: ادارات تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و در جلسات فرمانداری رئیس اداره باید شخصاً حضور پیدا کند و در صورت عدم حضور باید هماهنگی شود چراکه در جلسات تصمیم‌گیری می‌شود و شخص رئیس باید درباره آن تصمیم بگیرد.

مدیران مردم را ولی نعمتان خود بدانند

امام جمعه شهرضا در ادامه این جلسه با بیان اینکه اخلاق‌مداری و خدمت صادقانه رکن ماندگاری نام مدیران و مسئولان در جامعه است، اظهار داشت: بنا بر فرمایش حضرت علی(ع) یک مدیر برای کسب رضایت الهی باید دارای شاخصه‌های مهمی از جمله عذرخواهی از مردم بابت کاستی‌ها و مشکلات، میزان رضایت‌مندی مردم و قضاوت همگانی، برجا گذاشتن یادگار ماندگار و تلاش برای رفع کمبودهای خرد و کلان و پرهیز از کم‌کاری، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و چند برابر کردن کرامت و بزرگواری باشد.

حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح با بیان اینکه توفیق خدمت‌گذاری و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی یک هدیه ارزشمند الهی است بیان کرد: این انقلاب و نظام مرهون خون هزاران مرد و زن رزمنده است و هر کسی که سکان‌دار مدیریتی در عرصه‌ای باشد باید از تمامی توانمندی و ظرفیت موجود در حل مشکلات و خدمت‌گذاری صادقانه بهره‌گیری کند.

وی با بیان این جلوه‌های مدیریت اسلامی باید در تمامی شئونات مدیریتی و اجرایی ادارات و سازمان‌ها نهادینه شود، افزود: انتظار می‌رود مدیران مطابق فرمایش امام خمینی(ره) مردم را ولی نعمتان خود بدانند و با تمامی وجود در راستای خدمت به این مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/173/ ز‌‌

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد