Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه تاکید کرد که شرایط ترامپ بسیار خوب بوده و وی خواستار بازگشت به کاخ سفید است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا عصر یکشنبه درباره شرایط جسمانی و سلامتی رئیس جمهور این کشور گفت که ترامپ احساس بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «ترامپ خواستار بازگشت به کاخ سفید بوده، اما وی برای مدت بیشتری در بیمارستان باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد که اوضاع جسمانی رئیس جمهور این کشور بسیار خوب است و موضوع انتقال قدرت به «مایک پنس» معاون رئیس جمهور مطرح نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که حال وی خوب است و به زودی بر می‌گردد.

ترامپ که از بیمارستان نظامی «والتر رید» با آمریکایی‌ها صحبت می‌کرد، در این پیام گفت: «به اینجا آمدم [چون]حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم. من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی]را به شکلی که شروع کردیم، به پایان برسانیم. البته نمی‌دانیم در روز‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روز‌ها چه اتفاقی می‌افتد».

روز جمعه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا، مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش‌هایی از ابتلای دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید قرار گرفت. بامداد شنبه نیز رسانه‌های آمریکایی از انتقال رئیس‌جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید خبر دادند و درمان وی در این بیمارستان آغاز شد.

این در حالی است که اطلاع‌رسانی‌های دولت آمریکا درباره وضعیت جسمانی دونالد ترامپ حتی باعث اعتراض «مارکو روبیو» سناتور جمهوری‌خواه و هم حزبی رئیس‌جمهور از کاخ سفید شده، رسانه‌های خبری اظهارات رئیس‌جمهور و کاخ سفید را درباره بیماری او «متناقض» خوانده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امنیت ملی آمریکا مشاور امنیت ملی مشاور امنیت ملی آمریکا رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت