Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور قرارداد نصب، تکمیل و راه اندازی سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری در جزیره قشم به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، قرارداد بی او تی (BOT) سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری قشم روز شنبه (12 مهرماه) با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سامانه با هدف، مدیریت ترافیک، ایمنی در عبور و مرور، هدایت ناوگان حمل و نقل شهری، ثبت تخلفات رانندگی، ارتقا امنیت عمومی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و خدمات رسانی در هنگام حوادث غیرمترقبه در قشم نصب، راه اندازی و به مرحله اجرا خواهد رسید.
با مجهز شدن منطقه آزاد قشم به سامانه پایش تصویری و ثبت تخلفات هوشمند شهری، امنیت جزیره از ابتدای مبادی ورودی و در سطح جزیره مورد پایش و نسبت به پیشگیری از از وقوع حوادث اقدام و تمرکز نیروی انسانی بخش های انتظامی بر مکان های جرم خیز بیشتر خواهد شد.
در سامانه مذکور علاوه بر اینکه با دقت و سرعت، عبور و مرور وسائط نقلیه کنترل می‌شود در پیشگیری از حوادث و نیز ثبت و اطلاع رسانی تخلفات به رانندگان، فعالیت مثبت و ارزنده ای انجام خواهد شد.
ضرورت تسریع در ایجاد بسترهای نوین در ارائه خدمات به مردم و اعمال قانون با استفاده از هوش مصنوعی یکی از برنامه های اولویت دار منطقه آزاد قشم است و نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی در این منطقه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت تخلفات هوشمند شهری سامانه پایش تصویری منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی