Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۸۸ هزار و ۳۹۸ تن انواع نهاده دامی به واحدهای دام، طیور و غیره از ابتدای امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عصر امروز یازدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان برگزار شد که گزارشی از توزیع نهاده‌های دامی و بازرسی‌های انجام شده در سطح استان ارائه شد و از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری بر افزایش نظارت‌ها تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاالله ابراهیمی در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 88 هزار و 398 تن انواع نهاده دامی به واحدهای دام، طیور و ... اختصاص داده شد که میزان توزیع نهاده‌ها از جمله جو 31 درصد، ذرت 35 درصد و سویا 34 درصد بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه در برهه‌ای از زمان، مرغداران با مشکل تامین نهاده مواجه شدند، افزود: با افزایش تقاضا برای جوجه‌ریزی، قیمت جوجه یک روزه افزایش پیدا کرد و تا حدودی مشکل مرغداران برطرف شد.

ترخیص 4میلیون و 900 هزار تن نهاده دامی/ تشکیل کمیته ویژه بازرسی سامانه بازارگاهبیش از 2 هزار تن مرغ منجمد در فارس توزیع شد/ توزیع 80 هزار تن نهاده دامی با قیمت مصوبتسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد

وی گفت: با توجه به اینکه مصرف روزانه سویا و ذرت دو کارخانه کیمیاگران تغذیه و فرادانه بالا بوده سهمیه آن‌ها از سطح ملی تامین می‌شود و آن بخشی که سهمیه استان بوده به بخش طیور و کارخانجات توزیع انجام می‌شود.طی مکاتبات انجام شده قرار شد حدود 400 تن نهاده دامی به استان اختصاص داده شود.

محمدرضا عمرون در ادامه این جلسه بیان داشت: طی 6 ماه گذشته 3083 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی واصل که رسیدگی برای  3103 مورد انجام شد، همچنین میزان محکومیت متخلفان 19 میلیارد ریال بود‌.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: در این مدت 1490 مورد بازرسی مشترک صورت گرفت که 184 واحد دارای تخلف، 636 مورد بدون تخلف و به 670 واحد تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام شده 14 واحد دارای تخلف، 62 واحد بدون تخلف و به 64 واحد تذکر داده شد.

سجاد رستمی نیز در ادامه این جلسه نیز از 30 هزار و 7 مورد بازرسی از بازار استان طی شش ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد بازرسی،1130 مورد پرونده تشکیل شد.

رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه در این مدت 50 مورد پلمب صورت گرفت، بیان کرد: 80 درصد پلمب‌ها مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است، همچنین طی این مدت یک مورد پرونده احتکار برنج به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن نهاده دامی انجام شد هزار تن داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: بارندگی‌ها با فصل کوچ عشایر همزمان شده است و فرمانداران و اداره‌کل امور عشایر این استان باید با استان‌های همسایه رایزنی‌های لازم در خصوص تأخیر در کوچ عشایر را انجام دهند.
وی افزود: امور عشایر استان و استان هم‌جوار اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در خصوص تأخیر در کوچ را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، عنوان کرد: جاده‌هایی که احتمال رانش دارند با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خطر مسدود شدن رفع شود.
حیدری با اشاره به ارائه خدمات به عشایران کوچ‌رو، افزود: هلال‌احمر باید نسبت به تأمین موادغذایی عشایر کوچ‌رو اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اسکان عشایر تمهیدات لازم را انجام دهند.
حیدری با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مراقبت‌های لازم از مزارع شیلات را انجام دهد، تاکید کرد: مراقبت‌های لازم از قنات‌ها و جوی‌ها انجام شود و اگر خسارتی وارد شده است، لایروبی در اسرع وقت انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از کمیته‌امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خواست تا به عشایر تحت پوشش، در حرکتی منسجم امداد‌رسانی کنند.
حیدری از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا در یک زمان‌بندی مشخص، خسارات وارد شده به عشایر را جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس