Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی،مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به فوت‌های ناشی از کرونا در قم اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های قم برای شرایط بحرانی در آمادگی کامل شامل نیاز‌های سخت‌افزاری، نیاز‌های تجهیزات حفاظتی و تأمین نیروی انسانی بوده و ظرفیت‌سازی مناسبی در زمینه پذیرش و دفن اموات انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:آرامستان بهشت معصومه(س) برای شرایط بحرانی در آمادگی کامل است و ظرفیت‌سازی مناسبی در زمینه پذیرش و دفن اموات انجام‌شده است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ساماندهی دستفروشان گفت: با دستگاه‌های استانی جهت رعایت موارد بهداشتی در محل استقرار دستفروشان محلی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در این زمینه تعدادی از دستفروشان ساماندهی شده و تعدادی در روز بازار‌ها جمع‌آوری‌شده‌اند، البته پیشنهاد شده دستفروشان نیازمند با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به سمت عرضه ماسک بهداشتی هدایت و ساماندهی شوند.

رحیمی با اشاره به الکترونیکی نمودن خدمات، گفت: به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا باید خدمات قابل‌ارائه به شهروندان، الکترونیکی و فعالیت‌هایی که در فضای دیجیتال انجام می‌شود توسعه یابد.

او اضافه کرد: در این راستا باید خدمات قابل‌ارائه به شهروندان در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها به‌صورت الکترونیکی شود و وظیفه الکترونیکی کردن خدمات را سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برعهده‌گرفته است که در این زمینه اقدامات خوب و مثمرثمری انجام‌شده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم  عنوان کرد: وضعیت سلامت رانندگان اتوبوس، تاکسی درون‌شهری و اتوبوس‌های برون‌شهری از سوی ناظران سازمان‌های مربوطه بر اساس دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ‌شده سلامت کارکنان کنترل و ارزیابی می‌شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به سلامت پاکبان‌ها و باغبان‌ها، تأکید کرد:تمام شرکت‌های خدماتی و فضای سبز موظف به ارزیابی وضعیت سلامت پاکبان‌ها و باغبان‌ها قبل از شروع فعالیت‌های روزانه هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم آرامستان بهشت معصومه کرونا در قم متوفیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز