Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:17:04 GMT

آل‌کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۱۸۸

آل‌کثیر: غیرت و تعصب خریدنی نیست

به گزارش ایرنا؛ «عیسی آل‌کثیر» یکشنبه شب و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چرا در فاصله ۲ ساعت به دیدار نیمه‌نهایی به دلیل شادی گل محروم شدم.

وی افزود: این شادی گل را ۶ سال است که برای خوشحال شدن برادرزاده‌ام انجام می‌دهم و نمی‌دانم چرا محروم شدم. فکر می‌کنم تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب شد تا انگیزه بازیکنان پرسپولیس بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم گلزن سرخپوشان پایتخت، گفت: النصر که چیزی نبود و اگر با ۱۰ تیم دیگر هم بازی داشتیم به برتری دست پیدا می‌کردیم. شاید برخی با پول با خریدن هم چیز باشند، اما غیرت و تعصب خریدنی نیست.

وی گفت: حل بسیاری بدی داشتیم و حتی ۲۰ دقیقه ابتدایی دیدار با النصر را تماشا نکردم. بتدریج با این مساله کنار آمدم و زمانی‌که «مهدی عبدی» گلزنی کرد با وجود مصدومیتی که داشتم روی هوا پریدم. بعد از این بُرد انرژی گرفتم و از شادی مردم ایران خوشحال بودم.

آل‌کثیر با بیان اینکه امید زیادی به بخشیده شدن محرومیتش دارد، ادامه داد: بازی با النصر متعلق به همه مردم ایران بود. هرچند ابتدا شوکه شدیم اما اکنون تلاش این است تا محرومیت بخشیده شده و بتوانم در فینال برای پرسپولیس بازی کنم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر اخبار کنکور آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو