Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سیدسعید شاهرخی عصر یکشنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان همدان افزود: مدیریت شهری بر مبنای فکر، اندیشه و تدبیر است و با پول حل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه در صورت ارتباط تنگاتنگ شهرداران با مردم، کمبودها به حساب کوتاهی و کم توجهی شما گذاشته نمی‌شود، افزود: انجام تمامی درخواست شهروندان از شهرداری نباید بیشتر از یک ماه طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان از شهرداران خواست در ملاقات چهره به چهره و گفت و گو با مردم در محافل مختلف و با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت شبکه های استانی مردم را از عملکرد خود باخبر کنند.

شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی با خروج از برجام تصور داشتند در طول سه ماه می توانند نظام سیاسی و اقتصادی ایران را فروپاشند اما با توجه به ریشه های درخت تنومند انقلاب به هدف خود دست نیافتند.

وی اظهار داشت: دشمن قدرت ایمان، مقاومت و همبستگی ملت و دولت را درست محاسبه نکرده بود و موجب مشکلات عدیده ای برای مردم شد.

شاهرخی ادامه داد: پاسخ ملت ما به تاسی از تاکیدات مقام معظم رهبری، مقاومت در برابر قلدری و زورگویی است زیرا ما برای استقلال کشور خون‌ها دادیم و امروز به خاطر لذت‌های زودگذر دنیا، ارزش‌ها را نادیده نمی‌گیریم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دشمن خواهان سلب توان قدرت دفاعی بود که با ظرفیت های نظام اسلامی و موقعیت راهبردی بالای کشور، موفق نشد.

شاهرخی عنوان کرد: هدف استکبار، تعطیلی واحدهای تولیدی کشور و فروش نرفتن نفت بود، اما ظرفیت بزرگ جمهوری اسلامی با دور زدن تحریم‌ها نقشه‌های آنها را محقق نکرد.

وی کشور را در یک جنگ ناجوانمردانه اقتصادی که بر ما تحمیل شده توصیف کرد و افزود: ارکان مختلف نظام و آحاد مردم در شکست محاصره دشمن نقش دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه اجازه ندادن ورود دارو و پول به کشور پلیدترین تصمیمی است که در کاخ سفید گرفته شده که شدیدترین فشارها را  به مردم  و تولیدکننده تحمیل کرده، افزود: با همت مسوولان، این فشار باید از روی دوش مردم کم شود.

شاهرخی عنوان کرد: شرایط تحریم‌ها و هجمه شدید ویروس کرونا، مردم را در تنگنای مالی، اقتصادی و سلامت قرار داده که اگر همت بلند دولت نبود با یک فاجعه بزرگ برابری می کرد.

 به گفته وی درایت رییس جمهوری و ستاد ملی کرونا در اهمیت به معیشت در کنار سلامت مردم و طرح تحول نظام سلامت، در بهبود وضع مردم کمک شایانی داشته است. 

استاندار همدان از مسوولان خواست امروزه با خدمات حداکثری، فشارهای حداکثری اقتصادی و اجتماعی به مردم را کاهش دهند و در این راستا جایگاه رفیع شهرداری در بهبود محیط زندگی، بهبود فضای کسب و کار و خدمات عمومی در همه زمینه‌ها، در تخلیه بار روانی مردم نقش بسزایی دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان همدان نیز گفت: با حمایت و همراهی استاندار اقدامات موثری در ۲۰ ماه گذشته در سازمان انجام شد که می توان از فعال شدن واحد ماشین آلات بعد از تعطیلی و تامین پنجاه درصد هزینه های جاری سازمان از محل درآمد آن، نام برد.

 مهدی مجیدی ادامه داد: طرح مجتمع تجاری مسکونی بلوار بعثت که سال گذشته با گرفتن پروانه، عملیات اجرایی آن آغاز شد، تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ارزش افزوده قابل توجهی برای سازمان داشته است.



از دفتر امور شهری انتطار داریم به کتابه گدر و مادر سفت و سخت کنار شهرداری‌ها و حمایت. و همینطور سازمان همیاری شهرداری‌ها.
دفتر امور شهری کنار شهردار باشند برای کمک  و اصلاح.  مسائل و تصمیم‌گیری ها۲۸ 
تاکید به فرماندار که شهردار. ارتباط نزدیک فرماندار. و شهردار
شهردار بار سنگینی رویش است باید مسیرش را هموار کنیم وگرنه نمی‌تواند ادامه دهد. یک رابطه متقابل است.
فرماندار زمینه را برای شهردار فراهم کند.
 ۳۱ راجب سازمان  باید قانون را اجرا کنیم روال اصلاح و منتقی شد. نطر ما اینه که سازمان همیاری شهرداری‌ها باید در جهت سیاست‌های شورا. چگونه وارد شود که موجب حمایت از شهرداری‌ها باشد. نگاه من اینکه تمام وقت فکر آنها ارتقا این جایگاه باشد
 آقای نادر فر  از پیشکسوتان و شهرداران موفق مدیران  استانی در هیات مدیره کمک کنند که پویا و فعال باشد ‌۳۵ با آنالیز شهرها. . جهانگرد مشاورم در امور جوانان که ارتباط گسترده ای .
محبی شهردار لالجین  وبابایی ملایر. شهردار مریانج  ۸ نفر بتوانند طرح نوی در سازمان

برچسب‌ها برجام همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی دولت برجام همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند