Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@07:05:48 GMT

هماهنگی حشدالشعبی و کردستان عراق علیه داعش

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۴۲۳

هماهنگی حشدالشعبی و کردستان عراق علیه داعش

رئیس سازمان الحشد الشعبی و رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با یکدیگر بر هماهنگی مشترک برای مبارزه با بقایای داعش تاکید کردند و به دنبال آن نیروهای الحشد الشعبی دو مخفیگاه داعش را در کرکوک منهدم کردند

به گزارش مشرق، «مسرور بارزانی» نخست وزیر منطقه کردستان عراق، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی و «عبدالامیر یار الله» رئیس ستاد ارتش عراق بر اهمیت هماهنگی مشترک برای مقابله با گروهک تروریستی داعش تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حشد الشعبی: در کنار دولت هستیم و از اعتبار آن حمایت ‌می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر کردستان عراق در بیانیه‌ای گفت: بارزانی امروز میزبان فالح الفیاض و عبدالامیر یار الله بود که طی نشست با آنها تحولات اوضاع در عرصه عراق و منطقه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در این دیدار بر اهمیت هماهنگی مشترک برای مقابله با داعش به خصوص در مناطق خارج از کنترل اداره منطقه کردستان عراق(مناطق مورد مناقشه) تاکید شد.

شرکت کنندگان در این نشست بر اهمیت حل مشکلات باقیمانده میان منطقه کردستان عراق و دولت فدرال بر اساس قانون اساسی تاکید کردند.

نیروهای تیپ ۱۶ الحشد الشعبی روز یکشنبه دو مخفیگاه بقایای داعش را در جنوب غرب کرکوک در هم کوبیدند.

الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی مشترکی از تیپ 16 الحشد الشعبی و پلیس فدرال عراق امروز طی عملیات جستجو در روستای باجوان، قره تپه و کومبتلر و تعقیب بقایای داعش دو مخفیگاه تروریست‌ها را منهدم کردند.

در این بیانیه آمده است که عملیات برای حفظ امنیت و سلامت استان کرکوک به شکل روزانه ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دولت فدرال قانون اساسی حشدالشعبی فالح الفیاض کرکوک مسرور بارزانی کردستان عراق عراق داعش مشرق منطقه کردستان عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080743 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس