Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه ایران و عراق بر بسته ماندن مرز‌ها تاکید دارند، گفت: زائران تحت هیچ شرایطی عازم مرز‌ها نشوند.

خبرگزاری میزان- سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرز شلمچه با بیان اینکه این مرز برای مراجعه زائران اربعین بسته است، اظهار کرد: مردم فهیم، ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سرور سالار شهیدان، به مرز‌های چهارگانه کشور مراجعه نکنند، زیرا کشور عراق در مرز‌های خود پذیرای زائران گرامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی کشور با اعلام این موضوع که براساس تصمیم دولت عراق و ستاد ملی مقابله با کرونا همایش بزرگ اربعین امسال برگزار نمی‌شود، ادامه داد: مسوولان عراقی نیز بار‌ها در گفتگو‌های مشترک با مسوولان ایرانی تاکید کرده اند که به هیچ وجه تصمیمی مبنی بر بازگشایی مرز‌ها گرفته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین با توجه به اینکه مرز‌ها بسته می‌ماند، مردم به هیچ وجه برای اربعین حسینی به سمت مرز‌ها حرکت نکنند.

سردار گودرزی با بیان این موضوع که از مردم فهیم کشورمان که به بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، به سمت مرز‌ها حرکت نکردند قدردانی می‌کنیم به امنیت در مرز‌های کشور اشاره کرد و گفت: مرز‌های جمهوری اسلامی پایدار است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: همکاری مرزبانی عراق و ایران/ کمیته‌ کنترل حرکت زائران از مبدا در نیروی انتظامی تشکیل شد

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تامین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان، از وظایف مهم مرزبانی در مرز‌های کشور است و بحمدالله این اقدام به نحو شایسته‌ای توسط مرزبانان محقق شده است.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسوولان و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در ارتقای امنیت مرز‌ها اقدامات موثرتری را انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرز ایران و عراق اربعین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرز ایران و عراق اربعین فرمانده مرزبانی کشور مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر

فرمانده مرزبانی استان کردستان، گفت: مرزبان هنگ مرزی در درگیری با یکی از عناصر گروهک معاند در "هنگه ژال" بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، از جزئیات جدیدی از شهادت مرزبان "هنگ ژال" بانه خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند. 

وی افزود: با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی، ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان" با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد که اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

وی عنوان کرد: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند. 

سپهری با بیان اینکه شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه بود، بیان کرد: افراد ناشناس عضو گروهک‌های معاند بودند، البته بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی و زمان و محل تشییع شهید، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر