Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:54:42 GMT

عصبانیت ترامپ از تیم پزشکی اش

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۷۰۹۵

عصبانیت ترامپ از تیم پزشکی اش

خبرگزاری تسنیم: شبکه خبری سی ان ان و روزنامه نیویورک تایمز امروز یکشنبه گزارش دادند دونالد ترامپ از مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید پس از آنکه اظهاراتی متناقض با تیم پزشکی رئیس جمهور مطرح کرد، خشمگین شده است.

دو منبع مطلع به سی ان ان گفتند ترامپ از اینکه میدوز پس از اتمام کنفرانس خبری دکتر شان کانلی اظهاراتی پزشک رئیس جمهور مطرح کرده که متناقض با گزارش دهی او بوده، عصبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدوز روز گذشته بلافاصله پس از اتمام اولین کنفرانس خبری دکتر کانلی در بیمارستان نظامی والتر رید به صورت غیررسمی گفته بود حال ترامپ به خوبی آن چیزی نیست که پزشک رئیس جمهور می گوید.

رئیس کارکنان کاخ سفید در حالی که از خبرنگاران می خواست تا نامش را فاش نکنند به آنها گفته بود: شرایط حیاتی رئیس جمهور طی 24 ساعت گذشته بسیار نگران کننده بود و 48 ساعت آینده بسیار حساس است. هنوز در مسیر مشخص بازیابی کامل سلامت او نیستیم.

پزشک ترامپ در کنفرانس خبری دیروز خود گفته بود رئیس جمهور حالش "خیلی خوب" است و "روحیه استثنایی خوبی" دارد.

رسانه های آمریکا نوشتند ترامپ به دلیل این تناقض و عصبانیت از رئیس کارکنان کاخ سفید ساعتی بعد در صفحه توئیتر خود نوشت"حالم خوب است" و چند ساعت پس از آن هم ویدئویی از وی منتشر شد که نشان می داد حالش بهتر شده است.

این در حالی است که پزشک ترامپ امروز در کنفرانس خبری خود گفت میزان اشباع اکسیژن رئیس جمهور در طول بیماری دو بار جمعه و شنبه کاهش یافت. کانلی اضافه کرد کرد که روز جمعه به او اکسیژن داده شده است، اما در مورد اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ کرونا کنفرانس خبری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟