Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@07:14:18 GMT

طرز تهیه لقمه سیب زمینی پنیری

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۷۵۲۰

طرز تهیه لقمه سیب زمینی پنیری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک،لقمه سیب زمینی پنیری یکی از فینگرفود های پرطرفدار است که در منو رستوران ها هم دیده میشود.

مواد لازم لقمه سیب زمینی پنیری سیب زمینی متوسط 4 عدد کره آب شده 6 قاشق چیپس پنیری خرد شده 1/2 فنجان نمک 1 قاشق چایخوری پنیر چدار 1/2 فنجان     طرز تهیه لقمه سیب زمینی پنیری پوست سیب زمینی ها را خیلی خوب بشوئید تا سفید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس آنها را به مکعبهای 2.5 در 4 سانتی ببرید. آنها را با حوله کاغذی تمیز خشک کنید. قطعات سیب زمینی را در کره بیندازید و سپس در چیپس پنیری خرد شده بغلطانید. سیب زیمین ها را روی کاغذ رونی درون سینی فر قرار دهید. روی سیب زمینی ها را با پنیر چدار بپوشانید. سینی فر را به مدت 20 تا 30 دقیقه در فر 200 درجه سانتی گراد قرار دهید تا برشته شوند. سپس آنها را گرم سرو کنید.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی لقمه ای پنیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟