Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: ما در مجلس آمادگی کامل برای همراهی با دولت داریم و همواره اعلام کرده‌ایم که آماده کمک به دولت هستیم.

وی ادامه داد: اما متأسفانه هیچ اقدام خاصی از سوی دولت مشاهده نمی‌شود که بخواهد تصمیمی برای انجام اقدام خاصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد افزایش شدید قیمت‌ها از درب کارخانه‌ها تا درب واحدهای فروش هستیم که این مسأله هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد، بلکه مربوط به زنجیره توزیع است و عدم مدیریت درست بازار توسط دولت باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

شاکری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هیچ اقدام خاصی از سوی دولت در این باره مشاهده نمی‌شود و نکته دیگر این که این عدم اقدام محدود به مسائل اقتصادی نیست بلکه در حوزه بین المللی و سیاست خارجی نیز وضع به همین ترتیب است.

وی افزود: ما در حوزه بین المللی دولت ما منتظر است ببیند آمریکا و اروپا چه می‌کند و یا فلان کشور در شورای امنیت چه رایی می‌دهد و سیاست خارجی ما محدود شده به همین اقدامات که منتظر بماند ببیند دیگر کشورها چه اقدامی می‌کنند. به نظر من علت همه این مسائل به رویکرد شخص رئیس جمهور که ریاست هیأت دولت را برعهده دارد بازمی‌گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتی اگر دولت در ارتباط با مسائل به صورت آزمون و خطا هم کار کند و تصمیم بگیرد باز هم بر اساس علم و آمار 50 درصد تصمیمات درست گرفته می‌شود و لااقل اقدامی انجام می‌شود، اما ما در این دولت هیچ اقدامی مشاهده نمی‌کنیم و حتی در حد آزمون و خطا هم کاری انجام نمی‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: چنین وضعیتی که فلان وزیر و یا مسؤول هیچ اقدامی انجام ندهد در صورتی نباشد هم شرایط تغییری نمی‌کند و درواقع وضع به همین ترتیب است.

وی افزود: واقعا من نمی‌دانم ما بودجه 1400 را چگونه می‌خواهیم در اختیار دولتی قرار دهیم که رویکردش بر عدم اقدام است و واقعا این مسأله جای تامل دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا مجلس چنین وضعیتی را تحمل نخواهد کرد و اقدام لازم را صورت خواهد داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی آزمون و خطا دولت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هیچ اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!