Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، همه کارشناسان شرکت‌کننده در این نظرخواهی نوسانات اخیر قیمت دلار در بازار را به عنوان یکی از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در وضعیت امروز بورس ارزیابی می‌کنند.

بورس تهران روزی پرتلاطم را منفی به پایان رساند | افت ۲۳ هزار و ۱۸۶ واحدی شاخص کل آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

تحلیل‌گرانی که معتقد به ریزش بورس هستند تاکید دارند که با توجه به شدت گرفتن عرضه در نیمه دوم دیروز و همچنین کاهش قیمت دلار در بازار، بورس فعالیت خود را با تردید و نوعی احتیاط آغاز خواهد کرد، این احتیاط تا روشن شدن وضعیت دلار ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باید تاکید کرد که بورس تحت تاثیر عرضه‌های دیروز به احتمال زیاد امروز هم ریزشی خواهد بود. این تحلیل‌گران هم چنین بر این باورند که بازار برای رسیدن به تعادل محتاج زمان است.

در این نظرخواهی تنها یک نفر پیش‌بینی کرده‌است که شاخص کل امروز بورس تهران مثبت خواهد بود. او بر این باور است که با ریزش در بازارهای موازی پول به سمت بورس تغییر مسیر خواهد داد.

کد خبر 554724 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کف قیمت دلار کجاست؟