Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان گفت: امسال تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات استانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

او افزود: امسال مجموع اعتبارات شهرستان سامان ۳۱۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید

کمبود زمین مسکونی در شهر سامان/ راه و شهرسازی نسبت به مکان‌یابی زمین ویژه احداث شهرک جدید مسکونی سامان اقدام کند

اکبریان اضافه کرد: از این مبلغ ۸۵ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۶۹ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال از محل قانون استفاده متوازن و ۱۶۲ میلیارد ریال از محل ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات استانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۲۰ درصد اعتبارات استفاده متوازن و افزون‌بر ۳۰ درصد اعتبارات ملی تخصیص پیدا کرد.

اکبریان گفت: اعتبارات شهرستان سامان برای اجرا و تکمیل ۱۰۶ طرح و پروژه اختصاص یافته است.

او افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در ۲۷ فصل، اعتبارات استفاده متوازن در ۱۵ فصل و اعتبارات ملی در یک فصل توزیع می‌شود.

اکبریان اضافه کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان موظفند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اعتبارات، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تملک دارایی شهرستان سامان اعتبارات ملی تملک دارایی های سرمایه ای درصد اعتبارات شهرستان سامان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساماندهی حریم رودخانه و مسیل‌ها همچنین پارک گردشگری شهرستان فلارد باید تعیین تکلیف شود و بودجه مورد نیاز آن با توجه به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف شهرستان فلارد و موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ادارات، افزود: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به تأمین اعتبارات توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال خلیفه، تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال‌خلیفه به تصویب رسیده و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده، هنوز تأمین اعتبار لازم برای آن صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به چهار بانده شدن جاده گوشکی به قرح گفت: هر روز جوانان زیادی در این جاده کشته می‌شوند و تأمین اعتبار پروژه این جاده ضرورت است.

کد خبر 749909

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد