Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح توزیع کالاهای اساسی یک طرح کوتاه مدت بوده و برای بلند مدت برنامه‌ریزی نشده است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس برای خروج کشور از شرایط موجود از طریق جهش تولید برنامه‌ریزی کرده است، عنوان کرد: باید جهش تولید را به حدی برسانیم که با کارآفرینی و تولید ثروت شرایط اقتصادی مردم بهبود پیدا کند و این فرمولی برای بلندمدت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح توزیع کالاهای اساسی برای مردم در کوتاه مدت خوب است، گفت: مردم هم‌اکنون با توجه به شرایط موجود از جمله تورم، رکود و کرونا با مشکلات متعددی مواجه هستند که این اقدام می‌تواند بخشی از مشکلات آنها را حل کند. 

طاهری با اشاره به اینکه در طرح توزیع کالاهای اساسی ۲۰ میلیون نفر ماهانه ۱۲۰ هزار تومان برای خرید کالاهای اساسی دریافت می‌کنند، افزود: این رقم عدد بزرگی نیست و تنها می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند اما بهتر از عدم اجرای آن است.

وی افزود: برای اجرای طرح توزیع کالاهای اساسی در بین مردم، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که با این پیش‌بینی می‌توان گفت برای دولت بار مالی جدیدی نخواهد داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز دیگر رویکرد اجرای طرح بهبود معیشت مردم است، گفت: ۱٠ هزار میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس طرح کالاهای اساسی زنجان طرح توزیع کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیأت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت