Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ رئیس سازمان امور عشایری کشور با بیان اینکه باید صادرات و واردات دام مدیریت شود، گفت: هر فرد عشایر به صورت نامحدود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند تسهیلات به صورت زنجیره‌ای دریافت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کرمعلی قندالی شامگاه یکشنبه در نشست تشکل‌ها، نمایندگان و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی همراه بود اظهار کرد: هر فرد عشایری می‌تواند به صورت نامحدود تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات به صورت زنجیره‌ای دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل گوشت قرمز صرفاً در خراسان جنوبی نیست بلکه در کل کشور وجود دارد و نیازمند تسریع در تصمیم گیری‌ها است، گفت: مدیریت صادرات و واردات دام باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین خرید تضمینی دام نیز مق بسزایی در رونق درآمد و اشتغال جامعه عشایری دارد.

رئیس سازمان عشایری کشور با بیان اینکه سهم عشایر در نهاده‌های دامی باید افزایش پیدا کند، بیان کرد: 14 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات برای عشایر به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

قندالی تاکید کرد: اگر این اعتبار توسط خانوارهای عشایری جذب شود 14 میلیارد تومان دیگر هم به استان اختصاص می‌دهیم.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر نیز بالغ بر 31 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به استان اختصاص یافته که امسال نیز شش میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

5 تیم پزشکی به مناطق عشایری «پاعلم» پلدختر اعزام شد+ تصاویر17 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق عشایری استان بوشهر تخصیص یافتتیم بسیج پزشکی لرستان به منطقه عشایری زاغه اعزام شد

اعتبارات قطره چکانی برای قنوات

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی نیز با بیان اینکه اعتبارات قنوات به صورت قطره چکانی است، گفت: تولید در بخش کشاورزی به قنوات و چشمه‌ها گره خورده است.

علی مراد اکبری با بیان اینکه خراسان جنوبی تاب آوری در بخش منابع آبی ندارد، افزود: توسعه روش‌های مدرن آبیاری، مرمت و بازسازی قنوات، توسعه سازه‌های آبخیز داری و کشت نشایی در رفع مشکلات کم آبی این استان بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم نوین آبیاری در 10 هزار هکتار از اراضی استان امسال در دست اجرا است، گفت: سال گذشته 37 میلیارد تومان در بخش قنوات و مدیریت بحران و 64 میلیارد تومان در بخش سیستم‌های نوین آبیاری در خراسان جنوبی هزینه شده است.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون تومان تسهیلات میلیارد تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری