Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نفاق و تفرقه در میان مسلمانان موجب تسلط دشمنان خواهد شد و تنها رمز پیروزی مسلمانان بر مستکبران اتحاد و وحدت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با مفتی اعظم کشور سوریه اظهار داشت: جامعه اسلامی در شرایط فعلی نیازمند اتحاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتقاد امام جمعه زنجان از سازمان بهزیستی/ در شناسایی علت معلولیت‌ها کم‌کاری شده استواکنش دفتر امام جمعه اصفهان به یک خبر؛ انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی با القای مطالب خودساختهامام جمعه قزوین: آمریکایی‌ها مروج ظلم، تهدید و ترور در جهان/ فضای مجازی باید عرصه جولان انقلابیون علیه مستکبران شود + فیلم

وی افزود: دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است و بدون شک رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان اتفاق نظر و اتحاد است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: جامعه اسلامی نباید گرفتار تفرقه و نفاق شود چرا که در این صورت دشمن بر ما مسلط می‌شود. 

وی ادامه داد: اما اگر ما مسلمانانی اتحاد داشته باشیم و سعی در تحکیم پایه‌های این اتحاد داشته باشیم موجب یکپارچگی همه کشورهای مسلمانان و اتخاذ تدابیر مشترک در رابطه با دشمنان خواهیم بود. 

عبادی‌زاده با اشاره به ظلم آشکار داعش به کشورهای اسلامی گفت: داعش یک فتنه بزرگ بود که خوشبختانه برادرانه شیعه و سنی با درایت کامل این فتنه شوم را شناسایی و با آن مبارزه کردند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: در راه نابودی داعش شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای ایشان زحمات فراوانی کشیدند که به روح بلند آن شهید درود می‌فرستیم. 

انتهای پیام/86/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم