Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:25:39 GMT

دشمنان از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی در هراس هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۱۶۹

دشمنان از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی در هراس هستند

گروه استان‌- نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی در هراس هستند گفت: یکی از مهمترین حربه‌های دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در میان آحاد ملت و مذاهب مختلف است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام جواد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت امت اسلامی اظهار داشت: مسئله وحدت میان امت اسلامی امری بسیار مهم و اساسی بوده که در قرآن و سنت نبوی بسیار به آن تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات خداوند در قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) دستور داده که به مردم بگوئید با هم متحد شده و وحدت داشته باشند چرا که با وحدت و یکپارچگی می‌توان بر دل‌های مردم و دنیا حکومت کرد.

نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان از وحدت اقوام و مذاهب اسلامی در هراس هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین حربه‌های دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در میان آحاد ملت و مذاهب مختلف بوده و بنابراین اتحاد، وحدت و انسجام برای همه ملت‌ها و همگرایی برای امت اسلامی و جهان اسلام یکی از مهترین نیازها و بهترین راه مقابله با ترفند دشمنان است. 

وی تصریح کرد: بنابراین اگر اقوام مختلف با هم متحد شوند دشمنان اسلام و استکبار جهانی نمی‌تواند بر آنها مسط شوند و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی محقق می‌شود.

شبستری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ابزار ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان وحدت و همبستگی اقوام و ادیان مختلف است.

لطفی: حفظ وحدت و همبستگی با اقوام و پیروان همه مذاهب ضروری استجانشین سپاه استان کرمان: ترویج مکتب حاج قاسم به همبستگی و اقتدار ما در جهان منجر می‌شودعرف: در شرایط کنونی تقویت انسجام و همبستگی درون خانواده انقلاب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد
وی با اشاره به نقش فضای مجازی و رسانه‌ها در ایجاد گفت‌وگو و تعاملات قومی و مذهبی بیان کرد: فضای مجازی و رسانه نقش مهمی در ایجاد تعاملات قومی و مذهبی دارد و سیل عظیم سلطه فضای مجازی بر افکار انسان امروزی امری واقعی و اجتناب ناپذیر است.

شبستری عنوان کرد: نقش رسانه‌ها در همگرایی ملی میان اقوام و پیروان ادیان آسمانی بسیار مهم است که می‌تواند هم آسیب‌زننده باشد و هم می‌تواند تعاملات و وحدت اقوام و ادیان مختلف در کشور را پررنگ‌تر کند.

وی با بیان اینکه دشمن به شیوه‌های گوناگون در بین مسلمانان اختلاف ایجاد می‌کند گفت: شایعه پراکنی و شبه افکنی شیوه کنونی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان است.

انتهای پیام/ 7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وحدت اقوام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است