Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:02:56 GMT

تردد به آرامستان‌های قزوین محدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۳۳۱

تردد به آرامستان‌های قزوین محدود شد

حسین عمویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به دنبال مصوبات کارگروه مدیریت بحران در ستاد استانی مقابله با کرونا اتخاذ شده است تا بتوانیم روند شیوع این بیماری را کنترل کنیم.

وی اظهار داشت:  با توجه به اوج گیری کرونا و تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در سطح آرامستان های ممنوع است و برای قطع زنجیره انتقال بیماری در هر مراسم خاکسپاری تنها چند نفر از بستگان درجه یک متوفی آن هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به لزوم قطع زنجیره تکثیر ویروس کرونا افزود: اگرچه توصیه ما این است که شهروندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، استفاده از ماسک و بویژه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای شنبه تا چهارشنبه در آرامستان ها حضور پیدا کنند.

عمویی اضافه کرد: مجالس عزا یکی از کانون‌های مهم شیوع بیماری کرونا هستند و توصیه می‌شود مردم با حضور در آرامستان، سلامت خود و سایر افراد را در معرض خطر قرار ندهند.

وی با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

آرامستان‌های بهشت صدر، حسینی، رضوی، نوبلی و فاطمه (س) پنج آرامستان زیر نظر شهرداری قزوین هستند.

برچسب‌ها شهرداری قزوین قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین فاصله گذاری اجتماعی شهرداری قزوین قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی