Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز از ارائه واکسن رایگان آنفلوآنزا به بیش از ۷۰سالمند آسایشگاه سالمندان مهریز با توجه به پرخطر بودن این گروه از جامعه خبر داد.

«علیرضا پورمازار» در این رابطه تصریح کرد: با توجه به احتمال موج ابتلا به آنفلوآنزا در کشور همزمان با شیوع بیماری کرونا، دریافت واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های آسیب‌پذیر ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سالمندان، بیماران آسیب‌پذیر و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماری‌های تنفسی، قلبی و دیابتی را نیازمند دریافت واکسن آنفلوآنزا خواند و افزود: در همین راستا سالمندان آسایشگاه نشاط مهریز توسط کارشناسان بهداشت، به صورت رایگان واکسن آنفلوآنزا دریافت کردند.

به گفته پورمازار، این طرح که به ترتیب اولویت اعلامی و تخصیص سهمیه جهت گروه‌های پرخطر مورد توجه است، برای حفظ سلامت سالمندان این مجموعه در برابر بیماری کرونا انجام شد.

وی تصریح کرد: آنفلوانزا، نوعی بیماری ویروسی است که بسیار شبیه سرماخوردگی است که در مورد آنفلوانزای جدید نیاز است تا هنگام مواجه با علائم سرماخوردگی، فوراً به پزشک مراجعه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز، این مسئول در پایان با تاکید بر این که مرحله نخست واکسیناسیون تنها برای گروه‌های پر خطر انجام می‌گیرد، از عموم مردم خواست از مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه‌ها و پرهیز کرده و با ازدحام در این مراکز، خود را در معرض خطر ابتلا به کرونا و دیگر بیماری‌های مسری تنفسی قرار ندهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بهداشت و درمان سالمندان واکسن آنفلوانزا مهريز واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها

کارکنان منچستریونایتد برای فینال اف‌ای کاپ تنها یک بلیت دریافت خواهند کرد. 

طرفداری | همانطور که سر جیم رتکلیف وعده داده بود، به هزینه‌های مازاد منچستریونایتد پایان می‌دهد.

به گزارش تایمز؛ مطابق سنت منچستریونایتد، در فینال‌ها و بازی‌ها حساس، کارمندان و مدیران ارشد در کنار بلیت خانوادگی مزایایی مثل حمل و نقل، اقامت و پذیرایی رایگان را دریافت می‌کنند. با این حال روز پنج‌شنبه سر جیم رتکلیف با ارسال یک ایمیل به کارمندان باشگاه از پایان این «امتیاز» خبر داد. رهبر گروه ورزشی منچستریونایتد در این ایمیل گفته است که دیگر خبری از حمل و نقل، هتل و پذیرایی رایگان نخواهد بود. کارکنان و مدیران باشگاه برای دیدار فینال جام حذفی تنها یک بلیت برای خودشان دریافت خواهند کرد. برخی از منابع داخلی باشگاه بر این باورند که این یک اقدام صرفه‌جویانه توسط اینئوس است تا در دوره‌ای که یونایتد با چالش‌های جدی درقوانین مالی مواجه است، هزینه‌ها را کاهش دهد.

ایمیل سر جیم رتکلیف باعث نارضایتی تعدادی از کارکنان منچستریونایتد شده است. آن‌ها احساس می‌کنند این موضوع به روحیه یونایتد ضربه وارد می‌کند. با این حال، تعدادی دیگر از اقدامات رتکلیف حمایت می‌کنند و اعتقاد دارند بلیت‌های اضافی باید به هواداران انتقال داده شود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل