Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه ایمان و باور قلبی نسبت به انجام وظایف، باعث ارتقاء عملکرد کارکنان می‌شود گفت: کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه‌های کشور موفق شدند ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی ۶ ماهه نخست سال جاری کشف نمایند.

خبرگزاری میزان- سردار حسن مهری با اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها در تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های ۶ ماهه این پلیس در سال ۹۹ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های هوایی، پلیس فرودگاه توانسته است به افزایش ۴ درصدی کشف کالا و ارز به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در ۶ ماهه اول سال ۹۹ نسبت به سال گذشته دست یابد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص مبارزه با قاچاق موادمخدر در مرز‌های هوایی ادامه داد: علیرغم کاهش ۵۵ درصدی مسافر و تعداد پرواز‌ها در این بازه زمانی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا ویروس، همکاران من موفق به کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ترانزیت از مرز‌های هوایی کشور شدند.

سردار مهری تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا را ۶۶۲ نفر و تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۳ هزار و ۲۵۵ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به تاثیر گشت‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی افزود: در این رابطه طی ۶ ماهه نخست سال جاری همکاران من موفق شده اند ۵ هزارو ۵۸۵ خودروی دارای دستور توقیف در سطح حوزه استحفاظی را کشف نمایند.

وی با اشاره به بهره گیری از روش‌های اطلاعاتی و تجهیزات و امکانات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس تخصصی در زمینه کشف مواد مخدر، کالا و ارز قاچاق توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه به دام افتاد

سردار مهری با توصیه به مسافران خطوط هوایی به خصوص مسافران پرواز‌های خارجی مبنی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات حاکم در جمهوری اسلامی و سایر کشور‌های خارجی گفت: در کشور‌های آسیای شرقی و میانه قوانین بسیار سخت گیرانه‌ای برای حمل و نگهداری موادمخدر وضع شده که این قوانین باعث شده بسیاری از هم وطنان ایرانی به خاطر همراه داشتن مقادیر بسیار ناچیزی مواد مخدر یا حتی مقدار اندکی قرص از جمله متادون، ترامادول، و B۲ سال‌ها در زندان این کشور‌ها اسیر باشند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با قدردانی از مجاهدت مدافعان عرصه سلامت و امنیت خاطرنشان کرد: عمل به توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های مرتبط با سلامت برگ برنده همه ما در مقابله کرونا ویروس است لذا از یکایک شهروندان درخواست می‌کنیم با اجتناب از سفر‌های غیرضروری زمینه لازم برای زندگی سالم و به دور از هر گونه بیماری را برای همدیگر فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس فرودگاه مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس فرودگاه مواد مخدر فرمانده پلیس فرودگاه های کشور مواد مخدر ۶ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه