Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری با اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها در تأمین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های ۶ ماهه این پلیس در سال ۹۹ پرداخت.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی، پلیس فرودگاه توانسته است به افزایش ۴ درصدی کشف کالا و ارز به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در ۶ ماهه اول سال ۹۹ نسبت به سال گذشته دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای هوایی ادامه داد: علیرغم کاهش ۵۵ درصدی مسافر و تعداد پروازها در این بازه زمانی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا ویروس، همکاران من موفق به کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ترانزیت از مرزهای هوایی کشور شدند.

سردار مهری تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا را ۶۶۲ نفر و تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۳ هزار و ۲۵۵ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به تأثیر گشت‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی افزود: در این رابطه طی ۶ ماهه نخست سال جاری همکاران من موفق شده اند ۵ هزار و ۵۸۵ خودروی دارای دستور توقیف در سطح حوزه استحفاظی را کشف نمایند.

وی با اشاره به بهره گیری از روش‌های اطلاعاتی و تجهیزات و امکانات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس تخصصی در زمینه کشف مواد مخدر، کالا و ارز قاچاق توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.

سردار مهری با توصیه به مسافران خطوط هوایی به خصوص مسافران پروازهای خارجی مبنی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات حاکم در جمهوری اسلامی و سایر کشورهای خارجی گفت: در کشورهای آسیای شرقی و میانه قوانین بسیار سخت گیرانه‌ای برای حمل و نگهداری مواد مخدر وضع شده که این قوانین باعث شده بسیاری از هم وطنان ایرانی به خاطر همراه داشتن مقادیر بسیار ناچیزی مواد مخدر یا حتی مقدار اندکی قرص از جمله متادون، ترامادول، و B۲ سال‌ها در زندان این کشورها اسیر باشند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با قدردانی از مجاهدت مدافعان عرصه سلامت و امنیت خاطرنشان کرد: عمل به توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های مرتبط با سلامت برگ برنده همه ما در مقابله کرونا ویروس است لذا از یکایک شهروندان درخواست می‌کنیم با اجتناب از سفرهای غیرضروری زمینه لازم برای زندگی سالم و به دور از هر گونه بیماری را برای همدیگر فراهم کنیم.

کد خبر 5040523

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن مهری پلیس فرودگاههای کشور قاچاق مواد مخدر قاچاق کالا مواد مخدر شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران گردشگری کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی پلیس راهور هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران ترافیک موزه قوه قضاییه وضعیت راهها پلیس فرودگاه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد