Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: ۷۹۹ فقره گواهینامه اظهار صادراتی در استان صادر شده است.

منصور جلایر در گفت وگو با ایسنا افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۹۹ فقره گواهینامه اظهار صادراتی در استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی به اقدامات انجام شده در راستای صدور مجوز وارداتی در استان اشاره و اظهار کرد: طی ۶ ماه سال جاری، ۳۷۰۳ مجوز وارداتی در استان صادر شده که از این تعداد ۱۴۴۸مورد نمونه برداری و مورد آزمون قرار گرفته و ۱۶۶۶ مورد، تعیین ماهیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۵۵۱ آزمون از باسکول ثابت همکف در استان برای تایید صحت عملکرد صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد آزمون ۵۱۳ مورد قبول ،۱۱ مورد مردود و ۲۷ مورد عدم همکاری ثبت شده است.

جلایر خاطر نشان کرد: از ۹۳۷۲ نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان غربی تعداد ۹۳۵۱مورد نازل در آزمون نازل های عرضه سوخت اداره کل استاندارد مورد قبول واقع شده و تعداد ۱۲مورد مردود و ۹مورد نیز عدم همکاری داشته اند.

وی ادامه داد: در آزمون سایر وسایل سنجش (اوزان سبک) نیز ۴۵۷۸مورد قبول و ۱۸۹مورد عدم همکاری داشته اند.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۶ ماهه سال جاری در آزمون نازل های سوخت  سی ان جی استان ۲۲ مورد نازل مورد قبول بودند و ۸ مورد مردود شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان استاندارد گواهی استاندارد آذربایجان غربی مورد قبول سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری