Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس جرجانی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مزایده ۱۹ محدوده معدنی دارای گواهینامه کشف و ۱۵ معدن دارای پروانه بهره‌برداری استان از روز دوشنبه هفتم مهر ۹۹ آغاز شد و تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: ۱۵ معدن شامل بنتونیت، زغالسنگ، سیلیس، سنگ لاشه، کرومیت، گچ، گرانیت، مرمر و مرمریت در شهرستان‌های طبس، سربیشه، بیرجند، قاینات، نهبندان و درمیان از طریق مزایده عمومی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۹ محدوده معدنی نیز دارای گواهینامه کشف ماده معدنی پرلیت، بنتونیت، توف، خاک صنعتی، سنگ لاشه، کائولن، گرانیت و مرمریت در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان، سربیشه و خوسف از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

دبیر شورای معادن استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در مزایده باید دارای گواهی صلاحیت توان فنی و مالی لازم برای انجام فعالیت‌های معدنی باشند افزود: سرمایه‌گذاران باید برای ثبت‌نام در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شرایط و مراحل شرکت در مزایده، فرم‌های مربوطه و اطلاعات اولیه مورد نیاز متقاضیان در پورتال سازمان صمت خراسان جنوبی به آدرس www.khs.mimt.gov.ir بارگذاری شده و نیاز است متقاضیان ضمن مطالعه دقیق این موارد، قبل از شرکت در مزایده درخصوص اطلاعات معدن مدنظر اعم از موقعیت معدن، کمیت و کیفیت ذخیره معدنی، استخراج و فروش ماده معدنی بررسی‌های لازم را به عمل آورند.

جرجانی ابراز امیدواری کرد که با انجام مزایده‌های معدنی در سال جاری در راستای تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی راکد و غیرفعال و تحقق شعار سال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در معدن و صنایع معدنی استان فراهم شود.

مسوولان استان پیشتر از تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی راکد در خراسان جنوبی و واگذاری آنها به سرمایه‌گذاران جدید خبر داده بودند.

همچنین با انجام عملیات ژئوفیزیک هوایی که از سال ۹۲ در استان خراسان جنوبی آغاز شد و شناسایی ظرفیت‌های معدنی در عمق زمین تاکنون ۲۰۰ نقطه امیدبخش معدنی با مساحت بیش از ۲۰ هزار کیلومتر مربع حاصل مطالعات پهنه‌های اکتشافی در این استان شناسایی شده است.

براساس این نقاط امیدبخش، شرکت‌ها کارهای اکتشافی را ادامه می‌دهند و به محض اینکه به پروانه اکتشاف رسید و مشخص شد که چه ماده معدنی وجود دارد، واگذاری از طریق مزایده انجام خواهد شد.  

خراسان جنوبی از استان‌های معدنی کشور به شمار می‌رود و براساس آخرین آمار رسمی از ۶۵ نوع ماده معدنی شناخته شده در ایران، ۴۲ نوع آن در خراسان جنوبی وجود دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی روزنامه مناقصه - مزایده سرمایه گذاری پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی سرمایه گذاری وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی سرمایه گذاری اخبار کنکور طریق مزایده خراسان جنوبی ماده معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری یک هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال گذشته یک هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752  میلیون ریال واگذار کرده است. از اشتراک‌های رایگان واگذار شده یک هزار و 157 اشتراک مربوط به  مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و 201 اشتراک رایگان  مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است. 

وی با اشاره به گازکشی داخلی 2 هزار و 383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مددجویان حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به همت کارکنان در پخت و توزیع غذای گرم هفتگی با عنوان غذای مهربانی برای نیازمندان در سه‌شنبه‌ها تصریح کرد: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد امام خمینی(ره)در ارائه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد. 

وی تصریح کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یک بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود